[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Odnos osnovnošolskih otrok gorenjske regije do zdravega načina prehranjevanja

Helena Vidmar (2011) Odnos osnovnošolskih otrok gorenjske regije do zdravega načina prehranjevanja. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (841Kb)

    Povzetek

    V diplomskem delu želimo predstaviti odnos osnovnošolskih otrok gorenjske regije do zdravega načina prehranjevanja v današnjem času. Glede na življenjski tempo, tako odraslih kot otrok, menimo, da je to aktualna tema s področja prehrane. V raziskavi je sodelovalo 273 učencev 5., 7. in 9. razredov dveh osnovnih šol. Zanima nas povezava med družino, šolo in otrokom glede na odnos do zdravega načina prehranjevanja. Namen dela je ugotoviti, kakšno mnenje o zdravem prehranjevanju imajo učenci različnih starosti v gorenjski regiji. Na osnovi zastavljenih ciljev in delovnih hipotez smo s pomočjo ankete pridobili mnenja učencev različnih starosti o njihovem prehranjevanju ter odnosu do prehrane. Preverili smo tudi razlike v prehranskem znanju glede na starost anketiranih učencev. Rezultati so pokazali, da imajo dekleta boljši odnos do zdravega načina prehranjevanja kot fantje. Odnos do zdravega načina prehranjevanja se razlikuje glede na razred, saj v višjih razredih upada pozitiven odnos do zdravega načina prehranjevanja. Večina osnovnošolcev meni, da se zdravo prehranjujejo, prav tako je večina mnenja, da vedo veliko o zdravem načinu prehranjevanja. Rezultati kažejo na razlike v prehranskem znanju glede na razred, boljše zanje imajo učenci 9. in 5. razredov kot učenci 7. razredov. Osnovnošolci so mnenja, da je pomembno, da se o zdravi prehrani učijo v šoli. Prehransko izobraževanje v osnovni šoli je nujno potrebno. Upoštevati moramo kognitivni razvoj osnovnošolcev različnih starosti, kar omogoča lažje razumevanje in prenos znanja v odnos do zdravega načina prehranjevanja.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: prehrana, prehranjevanje, odnos, osnovnošolski otroci
    Število strani: 93
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    izr. prof. dr. Verena KochMentor
    doc. dr. Stojan KostanjevecSomentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=8917065)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 219
    Datum vnosa: 04 Okt 2011 13:42
    Zadnja sprememba: 13 Nov 2015 11:53
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/219

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa