[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Vpliv plesnega izražanja na medosebne odnose

Tjaša Pajek (2014) Vpliv plesnega izražanja na medosebne odnose. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (1840Kb)

    Povzetek

    Medosebni odnosi so eden izmed pomembnejših elementov našega življenja, brez njih si ne predstavljamo življenja v družbi. Ravno tako so pomembni v predšolskem obdobju, kjer si otroci oblikujejo način komunikacije z drugimi in je to osnova za naprej. Plesno izražanje ima pomembno vlogo pri otrokovem celostnem razvoju, predvsem v predšolskem obdobju, ki je obdobje intenzivnega otrokovega razvoja na vseh področjih. Preko plesnega izražanja otroci pridobijo informacije in izkušnje iz okolja ter se tako preko lastne aktivnosti učijo in razvijajo. V diplomskem delu sem povezala obe pomembni področji skupaj. Preko projekta, sestavljenega iz petnajstih dejavnosti, s poudarkom na plesnem izražanju, sem želela ugotoviti, na kakšen način načrtovati dejavnosti, ki bi spodbujale sodelovanje v skupini, kako se otroci nanje odzivajo in najpomembnejše, kako skupinske plesne dejavnosti vplivajo na medosebne odnose v skupini. Rezultati so pokazali, da je smiselno načrtovati dejavnosti postopoma, od individualne oblike preko dela v parih do dela v skupinah. Predvsem so bili rezultati vidni na medosebnih odnosih, saj so se otroci bolj umirili, bili manj napeti, komunikacija v skupini se je močno izboljšala, manj je bilo konfliktov, celostno se je klima v skupini spremenila na prijetnejšo in prijaznejšo.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: medosebni odnosi, plesno izražanje, predšolsko obdobje
    Število strani: 55
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    pred. Vesna GeršakMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=10080073)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 2187
    Datum vnosa: 24 Jun 2014 12:02
    Zadnja sprememba: 24 Jun 2014 12:02
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2187

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa