[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Znanje iz logike v povezavi z znanjem iz matematike pri četrtošolcih

Tea Tavčar (2014) Znanje iz logike v povezavi z znanjem iz matematike pri četrtošolcih. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (1380Kb)

    Povzetek

    Logika je področje matematike, ki se ukvarja s formalizacijo in z logičnim sklepanjem. V osnovni šoli, na razredni stopnji, je logika prisotna pri pouku matematike, pri matematičnih krožkih in tekmovanjih iz logike, na predmetni stopnji pa je logika zastopana tudi kot izbirni predmet. Naloge iz logike so specifične matematične naloge, ki praktično niso vključene v učbenikih, zato jih učitelji v glavnem ne posredujejo učencem. Diplomsko delo v teoretičnem delu obravnava definicije in znanje iz logike, pregled učnih načrtov iz matematike in logike, zgodovino logike, stavčno logiko, logično mišljenje ter reševanje problemov iz logike. V empiričnem delu pa diplomsko delo obravnava, kako uspešni so učenci pri reševanju preizkusa iz logike in če obstaja povezava med rezultati pri preizkusu iz logike ter zaključno oceno pri matematiki. Rezultati so pokazali, da so učenci, ki imajo višjo zaključno oceno pri matematiki, dosegli boljše rezultate pri preizkusu iz logike, največ se udeležujejo krožkov in tekmovanj iz matematike ter so najbolj spodbujeni s strani učiteljev k udeleževanju matematičnih krožkov.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: logika, matematika, logično mišljenje, problem, naloge iz logike
    Število strani: 56
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    izr. prof. dr. Tatjana Hodnik ČadežMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=10079817)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 2185
    Datum vnosa: 24 Jun 2014 12:00
    Zadnja sprememba: 24 Jun 2014 12:00
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2185

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa