[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Stališča učiteljev 1. in 2. triade večinske OŠ v občini Ormož do vključevanja gibalno oviranih učencev v športno vzgojo

Nataša Krajnc (2011) Stališča učiteljev 1. in 2. triade večinske OŠ v občini Ormož do vključevanja gibalno oviranih učencev v športno vzgojo. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (656Kb)

    Povzetek

    Pogoji za uspešno inkluzijo učencev s posebnimi potrebami so poleg zagotovljenih finančnih, organizacijskih in izobraževalnih pogojev tudi pozitivna stališča vodstev šol, učiteljev, vrstnikov in staršev. V svoji raziskavi sem želela ugotoviti, kakšna so stališča učiteljev 1. in 2. triade večinske OŠ v občini Ormož do vključevanja gibalno oviranih učencev. Zanimalo me je, kako dobro poznajo posamezne strokovne pojme, kaj menijo o učinku in vplivu inkluzije na učence in na pouk, ali se počutijo kompetentne za poučevanje športne vzgoje gibalno oviranih učencev ter ali so učitelji sploh pripravljeni vključevati gibalno ovirane učence v pouk športne vzgoje. V vzorec sem zajela 35 učiteljev, od tega 18 učiteljev 1. triade in 17 učiteljev 2. triade. Rezultati, ki temeljijo na Ajzenovi teoriji načrtovanega vedenja, so pokazali, da imajo učitelji pozitivno stališče do inkluzije gibalno oviranih učencev v športno vzgojo. Učitelji 1. in 2. triade se ne razlikujejo v stališčih o učinku inkluzije na gibalno ovirane učence in njihove vrstnike, prav tako se ne razlikujejo v stališču o vplivu inkluzije na pouk. Poznajo in razumejo pojma gibalna oviranost in inkluzija. Raziskava je potrdila tudi hipotezo, da se učitelji ne počutijo kompetentne za poučevanje športne vzgoje gibalno oviranih učencev, so jih pa pripravljeni vključiti v pouk redne športne vzgoje in za njih pripraviti individualizirani program dela.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: integracija, inkluzija, stališča, gibalno ovirane osebe, učitelji 1. in 2. triade, športna vzgoja, prilagojena športna vzgoja
    Število strani: 83
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    izr. prof. dr. Tjaša FilipčičMentor
    izr. prof. dr. Rajko VuteSomentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=8892745)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 218
    Datum vnosa: 04 Okt 2011 13:48
    Zadnja sprememba: 12 Nov 2015 14:32
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/218

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa