[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Aspergerjev sindrom – izzivi osnovne šole

Alja Zorman (2014) Aspergerjev sindrom – izzivi osnovne šole. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (1509Kb)

    Povzetek

    Namen diplomskega dela je predstaviti izzive in odzive osnovne šole, ki se pojavijo ob vključitvi učenca z Aspergerjevim sindromom. V teoretičnem delu navedem opredelitve Aspergerjevega sindroma in avtizma, predstavim zakonodajo na področju učencev z avtističnimi motnjami, opišem izzive v šolskem prostoru in izpostavim učitelje ter njihov proces sprejemanja pomoči. Pozornost posvetim tudi temu, kam se otrok vključi, če je v osnovni šoli neuspešen. V empiričnem delu izvedem akcijsko raziskavo, znotraj katere sem oblikovala preventivni program »Srečanja učiteljev« in analizirala refleksije udeležencev. Izzive osnove šole raziskujem s pomočjo kvalitativne raziskave, v kateri izvedem intervju z razredničarko učenca in svetovalno delavko na šoli. Rezultati so pokazali, da klima na šoli ni usmerjena v sprejemanje otrok s posebnimi potrebami, zato se šola s težavo sooča z izzivi, ki jih prinese Aspergerjev sindrom. Odziv udeležencev programa »Srečanja učiteljev« je bil pozitiven, saj so se jim srečanja zdela zanimiva in koristna. Večina udeležencev se strinja, da je takšna oblika dela na šoli potrebna in bi jo bilo potrebno nadaljevati tudi v prihodnjih letih, saj ima preventiva velik pomen pri delu z otroki s posebnimi potrebami.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: Aspergerjev sindrom, osnovna šola, preventiva, učitelji, »Srečanja učiteljev«
    Število strani: 104
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Jana Rapuš PavelMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=10076233)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 2177
    Datum vnosa: 17 Jun 2014 13:12
    Zadnja sprememba: 17 Jun 2014 13:12
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2177

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa