[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Socialno-kulturna animacija kot metoda dela v socialni pedagogiki

Mateja Šarlija (2014) Socialno-kulturna animacija kot metoda dela v socialni pedagogiki. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (1902Kb)

    Povzetek

    Naloga obravnava socialno-kulturno animacijo kot metodo dela v socialni pedagogiki. V teoretičnem delu je opisana socialno-kulturno animacija (hladen in vroč svet, zgodovina, animatorji v praksi ter njeni temelji v socialni pedagogiki) in socialnopedagoški načini dela, ki se uporabljajo v socialno-kulturni animaciji (skupina in delo v skupini, skupinska dinamika, socialno vplivanje, komunikacija, izkustveno učenje, skupnost, terensko delo kot projekt). V empiričnem delu sem opisala potek projekta forum gledališča, ki je bil sestavljen iz šestih delavnic in končne predstave. V raziskovalnem delu je bila uporabljena kvalitativna metoda zbiranja podatkov, metoda odkritega opazovanja z udeležbo ter usmerjeni strukturirani intervju. Rezultati, pridobljeni s pomočjo kvalitativnega raziskovanja kažejo na to, da je socialno-kulturna animacija zelo uporabna metoda dela v socialni pedagogiki. Po rezultatih, ki so vidni v analizi in interpretaciji kvalitativnih podatkov, so bili udeleženci zelo zadovoljni s projektom. Trdijo, da se je njihov način izražanja izboljšal, povečala so se njihova individualna odzivanja in refleksivne sposobnosti, hkrati pa so okrepili občutke lastne kompetentnosti.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: socialno-kulturna animacija, forum gledališče, gledališče zatiranih, socialna pedagogika
    Število strani: 84
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Špela RazpotnikMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=10074441)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 2173
    Datum vnosa: 16 Jun 2014 18:18
    Zadnja sprememba: 16 Jun 2014 18:18
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2173

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa