[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Mladinska pripoved Maje Novak in branje v nadaljevanjih v tretjem razredu osnovne šole

Karmen Hudi (2011) Mladinska pripoved Maje Novak in branje v nadaljevanjih v tretjem razredu osnovne šole. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (2289Kb)

    Povzetek

    Maja Novak je sodobna postmodernistična pisateljica, ki ustvarja za odrasle in tudi za otroke in mladino. V diplomskem delu je navedena njena bibliografija s kratkimi vsebinami literarnih del. Nadalje sem primerjala literaturo za odrasle s knjigami za otroke in mladino ter poiskala skupne značilnosti. Sledi temeljita analiza fantastične pripovedi z naslovom Vile za vsakdanjo rabo. Pregledala sem učni načrt za osnovno šolo, da bi ugotovila, ali se dela Novakove pojavljajo v njem. Poiskala in analizirala sem cilje, ki jih je mogoče doseči z obravnavo besedila v tretjem razredu osnovne šole. V praktičnem delu sem z metodo branja v nadaljevanjih knjigo Vile za vsakdanjo rabo predstavila v oddelku podaljšanega bivanja, in sicer z namenom, da ugotovim, ali je knjiga primerna za obravnavo pri 9-letnikih. Diplomsko delo vsebuje učne priprave z analizami ur. Z obravnavo celotnega besedila sem preverila, kako metoda branja v nadaljevanjih vpliva na motivacijo učencev za obravnavo knjige. Po analizi učnih ciljev sem ugotovila, da je večino mogoče doseči z obravnavo knjige Vile za vsakdanjo rabo. Branje v nadaljevanjih se je izkazalo kot primerna metoda obravnave literarnega dela in hkrati kot odlična motivacija. Ugotovila sem, da je pisateljica Maja Novak avtorica, ki si zasluži prostor v berilih naših osnovnošolcev.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: Maja Novak, fantastična pripoved, Vile za vsakdanjo rabo, učni načrt, branje v nadaljevanjih
    Število strani: 99
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    red. prof. dr. Igor SaksidaMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=8905289)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 217
    Datum vnosa: 04 Okt 2011 13:45
    Zadnja sprememba: 17 Okt 2011 19:17
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/217

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa