[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Kako športno vzgojo doživljajo učenci druge triade iz dolenjske regije

Darja Matkovič (2014) Kako športno vzgojo doživljajo učenci druge triade iz dolenjske regije. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (1915Kb)

    Povzetek

    Namen raziskave je bil ugotoviti, kako športno vzgojo doživljajo učenci druge triade osnovnih šol v dolenjski regiji. S pomočjo anonimnega vprašalnika, ki vsebuje vprašanja o zaznavanju procesa športne vzgoje, smo raziskali, kdo učence poučuje športno vzgojo, vrstni red šolskih predmetov po priljubljenosti in pomembnosti za življenje, katere športe imajo pri športni vzgoji učenci radi in katerih ne, kaj jim je pri športni vzgoji všeč, česa ne marajo, ali imajo učenci športno vzgojo radi, kaj bi pri urah športne vzgoje najraje delali, kaj bi spremenili, česa jih je strah, ali imajo športno vzgojo vedno, ko je na urniku in kje jo izvajajo, katere športne vsebine obravnavajo zunaj, kje imajo raje športno vzgojo, ali izvajajo aktivni odmor in minuto za zdravje, kako so bili pri športni vzgoji ocenjeni v preteklem šolskem letu in ali so bili z oceno zadovoljni, ali jih je ocenjevanja pri športni vzgoji strah in ali bi imeli raje športno vzgojo brez ocene. V raziskavi je sodelovalo 1933 učencev druge triade osnovnih šol v dolenjski regiji. Rezultati so pokazali, da največ sodelujočih učencev (58,4 %) športno vzgojo uči učitelj/učiteljica športa, da je največ učencev (51,2 %) športno vzgojo postavilo na prvo mesto po priljubljenosti šolskih predmetov, da je športno vzgojo na prvo mesto po pomembnosti za življenje postavilo 18,7 % učencev (bolj pomembna se jim zdita matematika in slovenščina), da se največ učencev (58,5 %) pri športni vzgoji najraje igra igro med dvema ognjema, da je največ učencem (67 %) pri športni vzgoji všeč, da lahko sami izbirajo, kaj bodo delali, da ima 94,4 % učencev radih športno vzgojo, da največ učencev (50,8 %) pri športni vzgoji ne mara plesa in tega, da se učitelj jezi na njih (51,7 %), da je največ učencev (563) odgovorilo, da bi pri športni vzgoji najraje igrali nogomet, da si največ učencev (145) pri športni vzgoji želi sprememb v povezavi s tekom (da ne bi tekli oz. predvsem manj teka), da se največ učencev (121) pri športni vzgoji boji gimnastike oz. posameznih gimnastičnih prvin, da je 73,5 % učencev odgovorilo, da imajo športno vzgojo vedno, ko je na urniku, da ima 94,5 % učencev športno vzgojo tudi kdaj zunaj, da največ učencev (1182) pri športni vzgoji, ki jo imajo zunaj, teče, da ima 50,6 % učencev raje športno vzgojo v telovadnici, da 72,9 % učencev ne izvaja minute za zdravje, da 89,8 % učencev ne izvaja aktivnega odmora, da je bilo največ učencev (47,8 %) ob koncu šolskega leta, preden smo izvedli raziskavo, pri športni vzgoji ocenjenih z odlično oceno, da je bilo 94,2 % učencev zadovoljnih z oceno, s katero so bili ocenjeni v omenjenem šolskem letu, da 65 % učencev ne bi imelo raje športne vzgoje brez ocene in da 76,7 % učencev ni strah ocenjevanja pri športni vzgoji.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: gibanje, športna vzgoja, učenci druge triade, dolenjska regija, doživljanje športne vzgoje
    Število strani: 105
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Vesna ŠtembergerMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=10067529)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 2153
    Datum vnosa: 09 Jun 2014 18:39
    Zadnja sprememba: 09 Jun 2014 18:39
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2153

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa