[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Načrtovanje gibalnih aktivnosti predšolskih otrok v gorenjski regiji

Mateja Žižek (2014) Načrtovanje gibalnih aktivnosti predšolskih otrok v gorenjski regiji. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (972Kb)

    Povzetek

    Namen diplomskega dela je bil analizirati načrtovanje gibalnih aktivnosti predšolskih otrok v gorenjski regiji. Zanimalo nas je, ali vzgojiteljice gibalno aktivnost otrok v vrtcu načrtujejo in kako pogosto. Želeli smo ugotoviti, ali vzgojiteljice v gorenjskih vrtcih gibalne aktivnosti predšolskih otrok načrtujejo ciljno ali procesno in kako dobro so seznanjene z gibalnimi vsebinami. Zanimalo nas je tudi, če vzgojiteljice, ki so mlajše, bolje poznajo procesno naravnan kurikulum. Raziskava je temeljila na kavzalno-neeksperimentalni metodi empiričnega raziskovanja. Podatki so bili zbrani s strukturiranim anketnim vprašalnikom. Sodelovalo je 62 vzgojiteljic (72.1 % realizacija vzorca), zaposlenih v gorenjskih vrtcih. Vzorec je bil neslučajnostni, namenski. Podatke smo obdelali s programom MSO Excel in SPSS. Demografske podatke smo obdelali z deskriptivno statistiko. Statistično pomembne razlike pa smo ugotavljali s Hi kvadrat testom (Hi2), Pearsonovim Hi2 testom in Fisherjevim natančnim testom. V gorenjskih vrtcih se gibalna aktivnost predšolskih otrok načrtuje in ta načrt je pri več kot polovici procesno naravnan. Velik odstotek anketiranih vzgojiteljic ima delovno dobo nad 20 let, kar kaže na blage razlike pri izvajanju gibalnih aktivnosti med mlajšimi in starejšimi.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: predšolski otrok, gibalna aktivnost, procesno načrtovanje, kurikulum
    Število strani: 42
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Jera GregorcMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=10062921)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 2147
    Datum vnosa: 06 Jun 2014 07:28
    Zadnja sprememba: 06 Jun 2014 07:28
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2147

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa