[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Analiza uspešnosti naglušnega predšolskega otroka

Vesna Benedičič (2014) Analiza uspešnosti naglušnega predšolskega otroka. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (695Kb)

    Povzetek

    Ob izrednem študiju Predšolske vzgoje na Pedagoški fakulteti v Ljubljani sem bila ves čas zaposlena v rednih oddelkih vrtca. Kar nekaj let sem imela možnost opazovati otroke s posebnimi potrebami, ki so bili vanje vključeni. Ob koncu študija se mi je porodila ideja, da bi na konkretnem primeru poskusila ugotoviti, kako uspešen je otrok s posebnimi potrebami v primerjavi z vrstniki. V prvem delu diplomske naloge sem se osredotočila na eno od skupin, ki jih uvrščamo med otroke s posebnimi potrebami. To so gluhi in naglušni otroci. Predstavila sem termin »otroci s posebnimi potrebami«, nato pa podrobneje opredelila gluhe in naglušne otroke ter vzroke in vrste slušnih okvar. Omenila sem dokumente, ki urejajo vzgojno-izobraževalno delo s takimi otroki ter poskušala ugotoviti, kakšne rezultate dosegajo na posameznih področjih v primerjavi s slišečimi vrstniki. V praktičnem delu diplomske naloge sem med dvanajst otrok, starih od dve do tri leta, s testiranjem skušala umestiti otroka s težjo motnjo sluha. Ugotavljala sem, na katerih področjih Kurikuluma za vrtce (1999) je močnejši, na katerih pa šibkejši od povprečja. Rezultati so pokazali, da je deček z motno sluha skoraj na vseh področjih manj uspešen od svojih testiranih vrstnikov.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: otrok s posebnimi potrebami, sluh, gluh, naglušen, test, naloge, razvoj, sposobnosti, kurikulum za vrtce
    Število strani: 48
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Stanislav KoširMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=10063689)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 2144
    Datum vnosa: 04 Jun 2014 14:11
    Zadnja sprememba: 04 Jun 2014 14:11
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2144

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa