[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Govorno-jezikovne motnje v predšolskem obdobju

Monika Benda (2014) Govorno-jezikovne motnje v predšolskem obdobju. Diplomska naloga.

[img]
Predogled
PDF
Download (826Kb)

    Povzetek

    Govor je pomemben v človekovem življenju, človeka oblikuje in mu daje možnost, da vzpostavi komunikacijo z okolico. Komunikacija pa je motena, ko se človek sooči z govorno-jezikovno motnjo. Potek razvoja govora in zaznavanje govorno-jezikovne motnje mora še posebej dobro poznati vzgojitelj, saj se govorno-jezikovne motnje pojavijo pri otrocih že v predšolskem obdobju. V teoretičnem delu sem s pomočjo strokovne literature predstavila razvoj govora, dejavnike govornega razvoja in govorno-jezikovne motnje. Vzgojiteljica v vrtcu predstavlja kot vodja skupine pomembno vlogo, saj otroke usmerja, spodbuja, in opazuje pri napredovanju na različnih področjih, še posebej na področju govornega razvoja. V empiričnem delu diplomske naloge je bilo z anketnim vprašalnikom za vzgojiteljice oz. vzgojitelje ugotovljeno, da ti prepoznajo najpogostejše govorno-jezikovne motnje otrok v predšolskem obdobju in se zavedajo, da niso strokovno kompetentni, da bi natančno opredelili vrsto govorno-jezikovne motnjo v posameznem primeru.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomska naloga)
    Ključne besede: govor, predšolsko obdobje, govorno-jezikovne motnje, otrok, vzgojiteljica oz. vzgojitelj
    Število strani: 37
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Darija SkubicMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=10061129)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 2142
    Datum vnosa: 03 Jun 2014 09:19
    Zadnja sprememba: 03 Jun 2014 09:19
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2142

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa