[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Improvizacija kot medij doseganja socialnointegracijskih ciljev socialne krepitve ranljivih skupin

Irena Strelec (2014) Improvizacija kot medij doseganja socialnointegracijskih ciljev socialne krepitve ranljivih skupin. Doktorska disertacija.

[img]
Predogled
PDF
Download (4Mb)

    Povzetek

    Sodobna družba se nenehno spreminja, prestrukturira in vključevanje mladih v svet odraslih z dokončanjem šolanja ni samoumevno. Mladi morajo nenehno razvijati svoje potenciale, krepiti vire svoje moči, razvijati ključne kompetence in nove spoprijemalne strategije za prilagajanje družbenim spremembam. Mladi pri katerih se več neugodnih življenjskih okoliščin združuje v ranljivost imajo še manj priložnosti za uspešno socialno vključevanje. V disertaciji predstavim impro kot medij socialne krepitve za doseganje socialnointegracijskih v skupni ranljivih mladih. V teoretičnem delu disertacije predstavim impro kot zvrst gledališke improvizacije v kateri posamezniki, ne da bi se v naprej pripravili, skupaj in sproti ustvarjajo - improvizirajo dramske prizore. Pri tem upoštevajo načela, strukture in pravila impra. To omogoča sodelovanje posameznika v skupinskem sprotnem ustvarjanju in hkrati spodbuja krepitev virov osebne moči. V drugem delu raziskujem, kako se lahko z improm posameznik okrepi za uspešnejše spoprijemanje z zahtevami vključevanja v igro, pa tudi v ožjo in širšo skupnost. Ugotavljam, da je v procesu socialne krepitve posebej pomembno spodbujanje k aktivnemu udejstvovanju, ter da je lahko skupina sovrstnikov pod določenimi pogoji ugodno okolje za krepitev posameznika. Nadalje pa impro s gledališkimi predstavami omogoča predstavljanje skupine ranljivih širši javnosti, kot sestavni del procesa socialne krepitve.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Doktorska disertacija)
    Ključne besede: impro, mladi, ranljivost, socialna krepitev, kvalitativna raziskava
    Število strani: 297
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Špela RazpotnikMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=10059337)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 2139
    Datum vnosa: 28 Maj 2014 06:57
    Zadnja sprememba: 28 Maj 2014 06:57
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2139

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa