[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Vpliv spoznavnih stilov in sodelovalnih odnosov na rezultate skupinskega učenja v računalniško podprtem okolju

Natalija Juvan (2014) Vpliv spoznavnih stilov in sodelovalnih odnosov na rezultate skupinskega učenja v računalniško podprtem okolju. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (1410Kb)

    Povzetek

    V diplomskem delu se ukvarjamo s kvalitativnimi dejavniki, ki vplivajo na rezultate skupinskega dela v računalniško podrtem okolju. Najprej smo opisali učne teorije, na katerih temelji računalniško podprto skupinsko učenje. Povzeli smo pomembnejše lastnosti računalniško podprtih okolij, ki so uporabna za skupinsko delo. Opisali smo težave, s katerimi se pri skupinskem delu v računalniško podprtem okolju spopada učitelj in lahko vplivajo na rezultate skupinskega učenja. V eksperimentalnem delu smo obravnavali lastnosti objavljenih projektov, ki so nastali s skupinskim učenjem ter lastnosti, ki se nanašajo na obnašanje in motiviranost posameznika v skupini. V diplomskem delu smo opisali poskus uporabe računalniško podprtega okolja za objavo skupinskega projektnega dela med študenti 1. letnika Razrednega pouka na Pedagoški fakulteti pri predmetu IKT v izobraževanju v študijskem letu 2012/13. Podatki za analizo so zbrani preko ocen vrstniškega ocenjevanja, ocen učiteljevega ocenjevanja projektov ter z anketo, ki so jo izpolnjevali študenti.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: kooperativno učenje, sodelovalno učenje, wiki, računalniško podprto okolje
    Število strani: 55
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Irena Nančovska ŠerbecMentor
    asist. mag. Alenka ŽerovnikSomentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=10056265)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 2131
    Datum vnosa: 22 Maj 2014 07:41
    Zadnja sprememba: 22 Maj 2014 07:41
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2131

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa