[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Medosebni odnosi in šola v naravi

Katarina Masnec (2011) Medosebni odnosi in šola v naravi. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (433Kb)

    Povzetek

    Diplomska naloga je razdeljena na teoretični in empirični del. V prvem delu je predstavljena teorija doživljajske pedagogike z osnovno opredelitvijo otrok s posebnimi potrebami in načini njihovega usmerjanja v njim ustrezne programe šolanja. V predstavitvi je vključen medicinski diskurz, kot usmerjevalec v klasificiranju otrok s posebnimi potrebami. Osvetljen je problem stigmatizacije teh otrok ter težave, ki jih imajo pri gradnji svoje pozitivne samopodobe. Dodatno je predstavljenih nekaj specifik populacije z lažjo, zmerno in težjo motnjo v duševnem razvoju ter značilnosti šole v naravi in metode doživljajske pedagogike. Osredje mesto v diplomski nalogi je namenjeno otrokom z lažjo motnjo v duševnem razvoju ter predstavitvi medsebojnih odnosov otrok in učiteljev glede na njihovo skupno izkušnjo šole v naravi. Intervjuji z učitelji, kot kvalitativno metodo raziskovanja so nudili odgovore na šest ključnih vprašanj v empiričnem delu naloge. Raziskava je ugotovila, da se učiteljice zavedajo potencialnih vplivov in učinkov šole v naravi na medosebne odnose udeležencev. Raziskava potrjuje tudi, da bi šola v naravi, kot ustaljen in vsakoleten projekt, koristila vsem učencem oddelkov z nižjim izobrazbenim standardom.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: medsebojni odnosi, šola v naravi, doživljajska pedagogika, otroci z motnjo v razvoju, samopodoba
    Število strani: 88
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    izr. prof. dr. Mitja KrajnčanMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=8908105)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 213
    Datum vnosa: 03 Okt 2011 15:18
    Zadnja sprememba: 03 Okt 2011 15:18
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/213

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa