[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Uporaba sistema tekočega učenja Jospeha Cornella

Anja Lužnik (2014) Uporaba sistema tekočega učenja Jospeha Cornella. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (3243Kb)

    Povzetek

    Pouk naravoslovja je eden tistih predmetov, pri katerem lahko naravo oziroma naravno okolje pogosto neposredno uporabimo za poučevanje. To poudarja tudi Joseph Cornell, ki je uvedel sistem tekočega učenja. V diplomskem delu sem se posvetila temu, kako bi lahko sistem tekočega učenja Josepha Cornella uporabili v naših osnovnih šolah. Iz učnih načrtov za spoznavanje okolja ter naravoslovje in tehniko sem izbrala nekaj učnih ciljev, ki bi jih lahko dosegli preko sistema tekočega učenja z uporabo Cornellovih dejavnosti. Svoje delo sem preizkusila praktično s skupino skavtov, ki obiskuje 3.–5. razred osnovne šole. V teoretičnem delu sem predstavila nekaj teorij in mnenj o pouku v naravi oziroma o pozitivnem vplivu narave in naravnega okolja na otroke. Predstavila sem tudi Josepha Cornella in njegovo delo ter njegov sistem tekočega učenja. V empiričnem delu sem naredila izbor določenih učnih ciljev iz učnih načrtov za spoznavanje okolja ter naravoslovje in tehniko ter primere učnih enot s sistemom tekočega učenja Josepha Cornella. Nazadnje sem to praktično preverila in ugotovila, da se je po izvajanju dejavnosti s sistemom tekočega učenja pri otrocih spremenil odnos do okolja in njihovo vedenje. Uporabna vrednost mojega diplomskega dela je v tem, da sem naredila že nekaj povezav sistema tekočega učenja Josepha Cornella in določenih učnih ciljev iz učnih načrtov za spoznavanje okolja ter naravoslovje in tehniko in s praktičnim izvajanjem ugotovila, da uporaba sistema tekočega učenja pozitivno vpliva na otroke in njihovo vedenje.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: naravoslovje, pouk v naravi, Joseph Cornell, sistem tekočega učenja, učni cilj
    Število strani: 68
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Darja Skribe DimecMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=10044745)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 2123
    Datum vnosa: 12 Maj 2014 13:17
    Zadnja sprememba: 12 Maj 2014 13:17
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2123

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa