[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Osmišljanje študijske izmenjave z vključevanjem pridobljenih izkušenj v predmetnik tretjega razreda osnovne šole

Nastasia Končina (2014) Osmišljanje študijske izmenjave z vključevanjem pridobljenih izkušenj v predmetnik tretjega razreda osnovne šole. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (6Mb)

    Povzetek

    V diplomskem delu sem iskala način, kako osmisliti študijsko izmenjavo, tako da bi pridobljeno znanje in izkušnje delila s študenti in profesorji razrednega pouka ter z zainteresirano javnostjo v Sloveniji. V teoretičnem delu sem predstavila sodobne koncepte vzgoje in izobraževanja, iz katerih izhaja tudi metoda ustvarjalnega giba, jo opredelila in izpostavila njen pomen za celostni razvoj otroka. V empiričnem delu sem dejavnosti z elementi ustvarjalnega giba, ki sem jih spoznala na izmenjavi, vključila v predmetnik 3. razreda, tako da sem najprej poiskala primerne cilje v učnih načrtih in nato presodila, katere dejavnosti bi bilo primerno uporabiti, da bi jih uresničila. Uspelo mi je vključiti in uporabiti 4/5 vseh dejavnosti in tako pokazati možnosti za uresničitev skupaj 60 učnih ciljev za vse predmete 3. razreda. Za uspešen proces vrednotenja in uporabe posredovanega znanja in izkušenj z izmenjave so mi nedvomno služile izkušnje in znanje, ki sem jih pridobila pri predmetu ustvarjalni gib in didaktičnih predmetih na Pedagoški fakulteti v Ljubljani.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: ustvarjalni gib, študijska izmenjava, celostno učenje in poučevanje, celostni razvoj, tretji razred osnovne šole
    Število strani: 69
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. Gordana SchmidtMentor
    pred. Vesna GeršakSomentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=10044233)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 2120
    Datum vnosa: 12 Maj 2014 11:50
    Zadnja sprememba: 12 Maj 2014 11:50
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2120

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa