[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Razumevanje fotosinteze pri dijakih poklicnega in strokovnega srednjega izobraževanja

Nikolina Brković (2014) Razumevanje fotosinteze pri dijakih poklicnega in strokovnega srednjega izobraževanja. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (464Kb)

    Povzetek

    Fotosinteza je, predvsem zaradi svoje abstraktnosti in nivojev dojemanja, ena izmed težjih snovi, ki se jih morajo učenci naučiti. Prav zaradi tega smo se odločili, da preverimo, kakšno je znanje fotosinteze pri dijakih strokovnih in poklicnih srednješolskih programov ter ali imajo dijaki napačne predstave o fotosintezi, ki so jih doslej opravljene raziskave v tujini našle pri populacijah različne starosti in izobrazbe. V vzorec smo zajeli 287 dijakov. Po opravljeni analizi podatkov smo prišli do zaključka, da je znanje dijakov o fotosintezi slabo, da imajo testirani dijaki splošno znane napačne predstave o fotosintezi in celičnem dihanju. V učnih načrtih strokovnih in poklicnih srednješolskih programov je fotosinteza slabo zastopana ali pas se je dijaki sploh ne učijo. Menimo, da bi znanje na tem področju lahko izboljšali z večjim številom empiričnih vaj iz strukture in funkcije rastlin, ter z uporabo sodobne multimedije. Izboljšati pa se mora tudi poučevanje bodočih učiteljev. Če bi učitelje vnaprej opozorili na obstoječe napačne predstave o fotosintezi in jih podučili, kako jih odpraviti, bi se delež učencev in dijakov, ki imajo takšno pomanjkljivo znanje, bistveno zmanjšal.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: fotosinteza, napačne predstave, biologija, naravoslovje, srednja šola, celično dihanje
    Število strani: 50
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    asist. dr. Jelka StrgarMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=10044489)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta, Biotehniška fakulteta, Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo, Naravoslovnotehniška fakulteta
    ID vnosa: 2118
    Datum vnosa: 06 Maj 2014 13:14
    Zadnja sprememba: 13 Nov 2015 17:29
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2118

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa