[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Raba knjižnih in neknjižnih besed v drugem starostnem obdobju v Vrtcu Mokronožci

Tanja Zarabec (2014) Raba knjižnih in neknjižnih besed v drugem starostnem obdobju v Vrtcu Mokronožci. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (1194Kb)

    Povzetek

    Z diplomskim delom Raba knjižnih in neknjižnih besed v drugem starostnem obdobju v Vrtcu Mokronožci sem želela ugotoviti, kako pogosta je otrokova raba narečnih in neknjižnih besed v vsakdanjem pogovoru z vrstniki v vrtcu in z vzgojiteljico. Zanimalo me je, ali je otrokova raba narečnih besed odvisna od družinskega okolja, ali otroci poznajo knjižno ustreznico za narečno besedo in ali otroci po končanih vodenih dejavnostih usvojijo in uporabljajo knjižne ustreznice za predmete, katerih prvotno niso znali poimenovati. Vse odgovore na zastavljena raziskovalna vprašanja sem strnila v sklepne ugotovitve. V teoretičnem delu sem se osredotočila na slovenski jezik, predvsem na socialne zvrsti slovenskega jezika, katere sem tudi podrobneje opisala. Predstavila sem slovenska narečja – dejavnike, ki so vplivali na njihov nastanek, začetke slovenske dialektologije, predstavila vzroke, zakaj imamo v Sloveniji še vedno dialekte in opisala pomen in vlogo narečij danes. Na koncu teoretičnega dela pa sem se osredotočila na vrtec, vzgojiteljico oz. vzgojitelja in njegovo pomembno vlogo pri razvoju govora. V empiričnem delu sem predstavila načrt diplomskega dela, metode dela in podrobneje opisala pridobljene rezultate ter interpretacijo.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: narečne, knjižne in neknjižne besede, slovenski jezik, slovenska narečja, vzgojitelj
    Število strani: 42
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Darija SkubicMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=10043721)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 2117
    Datum vnosa: 06 Maj 2014 07:31
    Zadnja sprememba: 06 Maj 2014 07:31
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2117

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa