[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Razumevanje dela, toplote in energije z vidika nacionalnega preverjanja znanja iz fizike

Anja Porenta (2014) Razumevanje dela, toplote in energije z vidika nacionalnega preverjanja znanja iz fizike. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (1640Kb)

    Povzetek

    V diplomski nalogi najprej povzamemo skupne značilnosti znanja s področja dela, energije in toplote, ki jih kažejo analize rezultatov preverjanja znanja v letih 2007, 2008 in 2012, ki jih je opravila predmetna komisija za fiziko. Kot glavni del diplomske naloge predstavimo podrobno analizo rezultatov dveh nalog s področja dela, energije in toplote, ki so ju učenci reševali na nacionalnem preverjanju znanja fizike leta 2012. Podrobno analizo rezultatov reševanja dveh izbranih nalog naredimo tako, da nepravilne odgovore nekaj sto učencev razvrstimo v razrede tipičnih nepravilnih odgovorov. Iz pogostosti odgovorov v posameznih razredih sklepamo o razlogih, zakaj učenci na posamezna vprašanja ne odgovorijo pravilno. Prišli smo do nekaterih novih ugotovitev in potrdili nekaj težav učencev, ki jih učitelji pogosto omenjajo. Med drugim je iz tipičnih nepravilnih odgovorov razvidno, da učenci ne razlikujejo med glagoloma topiti in taliti ter med pojmoma toplota in temperatura. Izkaže se tudi, da poznajo različne oblike energije, ki jih ima lahko opazovano telo, a jih na konkretnem primeru večina ne zna določiti, katero obliko energije ima opazovano telo. Ravno tako ugotavljamo, da imajo učenci težave z razumevanjem fizikalnih enot.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: nacionalno preverjanje znanja, fizika, delo, energija, toplota, analiza rezultatov
    Število strani: 60
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Jurij BajcMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=10043465)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta, Fakulteta za matematiko in fiziko, Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo, Naravoslovnotehniška fakulteta
    ID vnosa: 2116
    Datum vnosa: 06 Maj 2014 06:55
    Zadnja sprememba: 21 Okt 2014 11:19
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2116

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa