[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Preverjanje in ocenjevanje znanja naravoslovja v II. triletju osnovne šole

Tjaša Novak (2011) Preverjanje in ocenjevanje znanja naravoslovja v II. triletju osnovne šole. Diplomsko delo.

[img] PDF
Download (3208Kb)

    Povzetek

    V današnjih časih se preverjanje in ocenjevanje znanja naravoslovja pri učiteljih vedno bolj razlikujeta. Nekateri se bolj nagibajo k tradicionalnemu preverjanju znanja, drugi pa iščejo nove načine preverjanja, saj se tudi pri samem pouku naravoslovja pojavljajo nove smernice, ki naj bi jih učitelji upoštevali za bolj zanimive, kakovostne in raznolike ure naravoslovja. Z njimi bi pri učencih spodbudili razmišljanje o zakonitostih narave in naravnih procesih, ki se v naravi odvijajo, poleg tega pa bi učencem naravo tudi približali in izboljšali njihov odnos in stališča do narave/naravoslovja. Z raziskavo sem želela preveriti, v kolikšni meri se preverjanje in ocenjevanje znanja naravoslovja med učitelji razlikujeta, zato sem sestavila vprašalnik, ki sem ga razdelila učiteljem. En del vprašalnika je obsegal rešen test učenca 4. razreda, ki so ga morali učitelji popraviti in oceniti, drug del pa numerično lestvico strinjanja z danimi trditvami o preverjanju in ocenjevanju naravoslovnega znanja. Na podlagi rezultatov sem ugotovila, da se ta dva procesa med učitelji precej razlikujeta. Razlikovale so se tako ocene testa, ki so ga učitelji popravili in ocenili, kot tudi nekatera njihova mnenja o preverjanju in ocenjevanju. Mnenja so se najbolj razlikovala glede upoštevanja individualnosti učencev pri preverjanju in ocenjevanju znanja, najmanj pa pri trditvah, ki so se navezovale na domače naloge.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: ocenjevanje, preverjanje, taksonomija učnih ciljev, naravoslovje, naravoslovna pismenost
    Število strani: 71
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Darja Skribe DimecMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID= 8919625)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 211
    Datum vnosa: 03 Okt 2011 15:17
    Zadnja sprememba: 06 Okt 2011 18:44
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/211

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa