[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Pomen proste igre v gozdu za predšolske otroke

Nina Uršič (2014) Pomen proste igre v gozdu za predšolske otroke. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (3000Kb)

    Povzetek

    Gozd je naše največje bogastvo. Je odličen prostor za raziskovanje, igro in bivaje v njem. Skozi igro se otroci učijo in pridobivajo osnovna znanja za življenje. Ker pa smo za otroke odgovorni odrasli, jim moramo nakazati smernice, po katerih se bodo orientirali. Ključna je zagotovo zdravo in kakovostno življenje, ki ga omogočimo prav z bivanjem v naravi in možnostjo prostega raziskovanja okolja. Osrednje raziskovanje za diplomsko delo z naslovom Pomen proste igre v gozdu za predšolske otroke je potekalo v naravi, kjer sem preučevala prosto igro in raziskovala njene prednosti. Ugotavljala sem, katere sposobnosti otroci v gozdu razvijajo in kaj z njim pridobijo. Ugotavljala sem, kako se razvija otrokova igra v zaporednih obiskih gozda in kakšne so razlike v igri med spoloma. Ves potek igre in najdene zanimivosti smo z otroki dokumentirali in jih na koncu v vrtcu analizirali. Raziskovala sem sebe kot vzgojitelja v prosti igri in svoje odzive v njej. Pred in po izvedbi dejavnosti sem otrokom pripravila anketo o tem, kje, s čim, s kom in na kakšen način se najraje igrajo ter kaj jim je v gozdu všeč in zanimivo. Rezultati so pokazali, da so otroci v gozdu izredno uživali in predvsem pridobili veliko izkušenj ter znanja. Napredovali so na vseh področjih kurikula (gibanju, naravi, družbi, umetnosti, matematiki, jeziku) ter razvijali kognitivne, emocionalne, socialne, osebnostne in gibalne sposobnosti ter spretnosti. Skozi prosto igro so razvijali svojo domišljijo in ustvarjalnost. Ugotovila sem, da se je igra med spoloma razlikovala, a so prav vsi otroci zelo radi obiskovali gozd. V diplomskem delu sem povezala naklonjen odnos do narave in širok pomen učnega prostora, kar so pokazale predvsem otroške pozitivne izkušnje v gozdu.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: gozd, naravno okolje, predšolski otroci, deklice, dečki, prosta igra
    Število strani: 40
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    viš. pred. dr. Marjanca KosMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=10028873)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 2101
    Datum vnosa: 23 Apr 2014 10:30
    Zadnja sprememba: 23 Apr 2014 10:30
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2101

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa