[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Arheološke najdbe na Dolenjskem in izvajanje učnih vsebin v naravi

Vesna Gorenc (2011) Arheološke najdbe na Dolenjskem in izvajanje učnih vsebin v naravi. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (3813Kb)

    Povzetek

    Diplomska naloga je sestavljena iz dveh delov, in sicer iz teoretičnega in empiričnega. V teoretičnem so opisane glavne geografske značilnosti Dolenjskih Toplic, poudarek je na načinu življenja v prazgodovini Slovenije, predvsem v železni dobi. Opisane so glavne značilnosti takratnega načina življenja, kot so družbena ureditev, dejavnosti, s katerimi so se ukvarjali, ter situlska umetnost, ki je bila zelo močna v tedanjem času. Pomembno je tudi trgovanje, ki je vplivalo na razvoj današnje Slovenije. V teoretičnem delu je natančneje opisana tudi Arheološka pot Cvinger v Dolenjskih Toplicah, ki zajema vse bistvene značilnosti življenja v železni dobi. V empiričnem delu sem ugotavljala, v kolikšni meri učitelji Osnovne šole Dolenjske Toplice uporabljajo arheološko pot za izvajanje družboslovnih vsebin v naravi. Na šoli sem izvedla anketo med učitelji in učenci ter primerjala želje učencev po pouku v naravi z dejanskim stanjem. Zanimala me je tudi raven poznavanja arheološke poti, tako med učenci kot učitelji. Rezultati so pokazali, da si učenci želijo veliko več pouka v naravi, učitelji pa pouka zunaj učilnice ne izvajajo prav pogosto, čeprav se jim to ne zdi prevelika odgovornost, kar bi lahko bil razlog, da pouka zunaj ne izvajajo. Učitelji zunaj izvajajo predvsem naravoslovne vsebine, ne pa toliko družboslovnih. V diplomski nalogi so tudi trije primeri učnih priprav za izvajanje pouka zunaj učilnice. Učne priprave se nanašajo na Arheološko pot Cvinger in njeno uporabo v četrtem ter petem razredu osnovne šole.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: prazgodovina, železna doba, gradišče, situlska umetnost, arheološka pot Cvinger
    Število strani: 100
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Darja KerecMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=8920393)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 204
    Datum vnosa: 03 Okt 2011 14:57
    Zadnja sprememba: 17 Okt 2011 19:54
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/204

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa