[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Izzivi tandemskega poučevanja v Angliji in Sloveniji (študija primera)

Anja Brezovnik (2011) Izzivi tandemskega poučevanja v Angliji in Sloveniji (študija primera). Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (746Kb)

    Povzetek

    Naslov »Izzivi tandemskega poučevanja v Angliji in Sloveniji« je bil izbran, da bi raziskovala, kaj se dogaja v angleškem timu med učiteljem in asistentom ter v slovenskem timu med učiteljem in drugim strokovnim sodelavcem prvega razreda osnovne šole. Državi sta si različni, šolska sistema sta različna. Osnovno načelo angleškega in slovenskega tandemskega poučevanja je stremljenje k skupnim ciljem partnerjev tandema. V ospredju so učni napredek otrok, socialni in kognitivni razvoj ter zadovoljstvo učencev. Izkazalo se je, da je potrebno pri načrtovanju šolskih tandemov paziti na značajsko ujemanje obeh partnerjev, če želimo, da bo učinkovitost kar se da visoka Za uspešno delo tandema je namreč pomembno, da znata pedagoga izraziti tudi medsebojna nestrinjanja, da spontano predlagata izboljšave in popravke, da si zaupata. Vse to ni mogoče v tandemu, kjer vladajo strahovi, rangiranje in neujemanje.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: učitelj, asistent – TA, drugi strokovni sodelavec, tandem, osnovna šola, Anglija, Slovenija, sodelovanje, odnos
    Število strani: 75
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    izr. prof. dr. Slavko GaberMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID= 8918601)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 193
    Datum vnosa: 03 Okt 2011 13:27
    Zadnja sprememba: 03 Okt 2011 13:27
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/193

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa