[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Odnos učencev do žepnih računal

Blanka Rončelj (2013) Odnos učencev do žepnih računal. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (1761Kb)

    Povzetek

    Diplomsko delo govori o načinu uporabe žepnega računala in odnosu učencev do njega. V prvem delu so predstavljene izbrane raziskave, ki so jih izvedli po svetu v povezavi z žepnimi računali. Predstavljene so razlike v uporabi žepnega računala pred in po uvedbi v učni načrt, za kakšne namene se lahko uporablja računalo pri učenju, kakšne so razlike pri uporabi ter odnosu do računal med spoloma ter kako uspešni so učenci brez oziroma s posebnimi potrebami, če pri reševanju nalog uporabljajo žepno računalo. V nadaljevanju pa je zapisano, kako je z uvajanjem in uporabo žepnih računal v naših osnovnih šolah ter kje uporabo predpisuje učni načrt za matematiko. V empiričnem delu so predstavljeni rezultati, dobljeni z anketnim vprašalnikom. Postavili smo si raziskovalna vprašanja, s katerimi smo želeli ugotoviti, ali obstajajo razlike v uporabi in odnosu učencev do žepnih računal glede na razred, ki ga obiskujejo, spol ter uspešnost pri matematiki. Izkazalo se je, da se sedmošolci in devetošolci razlikujejo glede na način in pogostost uporabe žepnih računal. Devetošolci so se pri izračunih v domačih nalogah v večji meri odločali za reševanje primerov z žepnim računalom, sedmošolci pa bi težje primere rešili na pamet ali pisno, brez žepnega računala. Glede na spol se učenci pri uporabi žepnega računala ne razlikujejo veliko. Analiza je pokazala tudi, da se način uporabe in odnos učencev do žepnih računal razlikujeta pri bolj in manj uspešnih učencih. Manj uspešni učenci uporabljajo žepno računalo pogosteje kot bolj uspešni. Razlike so opazne tudi pri načinu reševanja primerov pri domačih nalogah, saj bolj uspešni težje naloge večinoma rešujejo brez žepnega računala, manj uspešni pa jih v večini rešujejo pisno ali s pomočjo žepnega računala. Bolj uspešni se v večji meri kot manj uspešni strinjajo tudi s tem, da uporaba računala poleni učenca, vendar so tudi mnenja, da je matematična ura z uporabo žepnega računala bolj zabavna.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: dejavniki uporabe računal, odnos do računal, uporaba računal, žepno računalo
    Število strani: 78
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Zlatan MagajnaMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=9822537)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 1881
    Datum vnosa: 17 Okt 2013 13:15
    Zadnja sprememba: 17 Okt 2013 13:15
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/1881

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa