[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Paradigmatični in narativni pristop pri poučevanju matematike

Mateja Strnad (2011) Paradigmatični in narativni pristop pri poučevanju matematike. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (722Kb)

    Povzetek

    Diplomsko delo govori o upoštevanju konteksta pri poučevanju matematike. Obravnava dva pristopa: paradigmatični pristop, kjer uporaba konteksta pri poučevanju matematike ni prisotna, in narativni pristop, kjer ima kontekst pomembno vlogo pri poučevanju. Namen diplomskega dela je ugotoviti, kakšne so razlike med obema pristopoma, kako se te razlike kažejo pri poučevanju učiteljev in kako vplivajo na odnos učencev do matematike. V teoretičnem delu sem preučila, kaj je kontekst, širino konteksta in kako uporaba konteksta pri poučevanju pripomore k razumevanju matematike. Podrobneje so predstavljene značilnosti obeh pristopov, paradigmatičnega in narativnega. V drugem delu sem izdelala kriterije za določanje stopnje upoštevanja konteksta pri reševanju besedilnih nalog. Kriterije sem uporabila za analizo rešenih zgledov iz treh učbenikov osnovnošolske matematike. Ugotovila sem, da se učbeniki razlikujejo glede na stopnje upoštevanja konteksta pri zgledih. V empiričnem delu sem preučila poučevanje dveh učiteljic z različnima pristopoma, paradigmatičnim in narativnim. Raziskala sem, kako se pristopa odražata pri delu v razredu in kako vplivata na interpretacije učencev o pomenu in smiselnosti upoštevanja konteksta pri reševanju besedilnih nalog. Ugotovila sem, da so kljub razlikam v pristopih učiteljic glede upoštevanja konteksta, interpretacije učencev o vlogi konteksta pri reševanju nalog podobne.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: besedilne naloge, kontekst, narativni pristop, paradigmatični pristop, poučevanje matematike, širina konteksta
    Število strani: 75
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Zlatan MagajnaMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=8901705)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 187
    Datum vnosa: 30 Sep 2011 20:23
    Zadnja sprememba: 30 Sep 2011 20:23
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/187

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa