[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Kako športno vzgojo doživljajo učenci drugega triletja z Obalno-kraške regije

Špela Mrvar (2013) Kako športno vzgojo doživljajo učenci drugega triletja z Obalno-kraške regije. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (1546Kb)

    Povzetek

    V diplomskem delu sem ugotavljala, kako učenci doživljajo športno vzgojo v 2. triletju v območni regiji Obala-Kras. V teoretičnem delu sem opredelila pomen športa in športne vzgoje. Osredotočila sem se na pomen družine in učitelja, ki sta ključna dejavnika za spodbujanje športne aktivnosti. Pomemben dejavnik, ki nas vodi k ukvarjanju s športom, je vsekakor tudi motivacija, zato sem v teoretičnem delu nekaj besed namenila le-temu. V diplomskem delu sem opredelila športno vzgojo kot šolski predmet in nekaj otrokovih razvojnih značilnosti za starostno obdobje učencev, ki obiskujejo 2. triletje osnovne šole. V teoretičnem delu je zajeto tudi ocenjevanje športne vzgoje in doživljanje strahu. V raziskavo za diplomsko delo je bilo vključenih 415 učencev 2. triletja iz sedmih različnih devetletnih osnovnih šol z območja Obala-Kras. Pri raziskavi me je zanimalo, ali je športna vzgoja kot šolski predmet priljubljena med učenci in kdo najpogosteje poučuje športno vzgojo na razredni stopnji osnovne šole. Zanimalo me je tudi, ali učenci športno vzgojo postavljajo med priljubljene in pomembne šolske predmete za življenje. Učenci so odgovorili, kateri šport jim je najbolj priljubljen in katere dejavnosti, ki so povezane s športno vzgojo, imajo najraje. Z raziskavo sem želela ugotoviti, česa učenci pri športni vzgoji ne marajo. Poizvedela sem, ali imajo v šoli aktivni odmor in kakšna je priljubljenost le-tega. Zanimalo me je, ali so učenci zadovoljni z oceno pri športni vzgoji in ali jih je ocenjevanja športne vzgoje strah. Rezultati so pokazali zanimive ugotovitve. Športna vzgoja je priljubljen šolski predmet, a ga učenci ne uvrščajo med najpomembnejše za življenje. Najbolj priljubljeni športi so igre z žogami in ekipni športi. Pri tem predmetu učenci ne marajo plesa, atletike in teka. Navdušeni so predvsem nad tem, da lahko sami izbirajo, kaj bi delali pri športni vzgoji. Med priljubljenimi dejavnostmi, ki so povezane s športno vzgojo, sta šola v naravi in športni dan. Učenci pri tem predmetu ne marajo, da se učitelj jezi, jih kaznuje in nanje vpije. Rezultati so pokazali, da vsi učenci niso deležni aktivnega odmora. Večina jih je z zaključno oceno pri športni vzgoji zadovoljnih in jih ocenjevanja ni strah.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: šport, športna vzgoja, ocenjevanje, strah, doživljanje športne vzgoje, drugo triletje
    Število strani: 86
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Vesna ŠtembergerMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=9800521)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 1858
    Datum vnosa: 07 Okt 2013 11:56
    Zadnja sprememba: 07 Okt 2013 11:56
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/1858

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa