[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Uporaba mnemotehnik pri delu z učenci s specifičnimi učnimi težavami

Sara Juretič (2013) Uporaba mnemotehnik pri delu z učenci s specifičnimi učnimi težavami. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (844Kb)

    Povzetek

    Namen diplomskega dela je preučiti in predstaviti uporabnost mnemotehnik pri delu z učenci s specifičnimi učnimi težavami. Prav tako je cilj ugotoviti, kako določeni dejavniki, kot so učni stili, močna področja, določena struktura spomina in značilnosti učencev s specifičnimi učnimi težavami, vplivajo na izbiro metod in tehnik pomnjenja. V diplomskem delu so tako predstavljene mnemotehnike, ki jih lahko uporabljamo kot enega od pristopov pri obravnavi in delu z učenci s specifičnimi učnimi težavami. Za to skupino učencev so značilne težave na področju spomina, pomnjenja in izvršilnih funkcij, ki jih je mogoče kompenzirati tudi z vključevanjem mnemotehnik v učenje in poučevanje. Za boljši vpogled v obravnavano temo so v uvodnem delu predstavljene težave učencev s specifičnimi učnimi težavami, vezane na specifične primanjkljaje na ravni slušno-vizualnih in vizualno-motoričnih procesov, ter njihove kognitivne značilnosti z močnimi področji. Omenjene pa so tudi neverbalne specifične učne težave. V nadaljevanju sta na kratko predstavljeni obravnava in pomoč učencem s specifičnimi učnimi težavami s poudarkom na upoštevanju njihovega učnega stila. Osrednji del naloge osvetljuje področje učenja s pomočjo mnemotehnik. Najprej so predstavljeni procesi, ki vplivajo na boljše učenje in zapomnitev informacij z mnemotehnikami. Njihovo poznavanje in razumevanje je pomembno pri ustvarjanju lastnih metod in tehnik pomnjenja, ki bo ob upoštevanju omenjenih procesov hitrejše in boljše. Posebej je izpostavljen spomin, ki je za uspešno rabo mnemotehnik ključnega pomena. V diplomskem delu so zato mnemotehnike kot metode in tehnike pomnjenja predstavljene glede na vrsto spomina ter z vidika ustreznosti uporabe pri določeni skupini učencev s specifičnimi učnimi težavami. Zaključni del predstavljajo argumenti za in proti mnemotehnikam.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: učenci s specifičnimi učnimi težavami, specifične učne težave, memoriranje, spomin, učenje, učni stil, mnemotehnike
    Število strani: 39
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    izr. prof. dr. Marija KavklerMentor
    asist. dr. Milena Košak BabuderSomentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=9805129)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 1836
    Datum vnosa: 03 Okt 2013 14:15
    Zadnja sprememba: 03 Okt 2013 14:15
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/1836

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa