[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Razvijanje predbralnih in predpisalnih sposobnosti po načelih konvergentne pedagogike v Vrtcu Hansa Christiana Andersena (Enota Lastovica)

Sabina Sečnik (2013) Razvijanje predbralnih in predpisalnih sposobnosti po načelih konvergentne pedagogike v Vrtcu Hansa Christiana Andersena (Enota Lastovica). Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (687Kb)

    Povzetek

    V diplomskem delu predstavljam konvergentno pedagogiko ter njen pomen pri razvijanju predbralnih in predpisalnih sposobnosti predšolskega otroka. Ker mi je konvergentna pedagogika blizu, sem jo poskušala čim bolj opisati, da bi bilo že iz samega diplomskega dela moč dobiti znanje o njeni organizaciji, funkciji in pomenu za razvoj predbralnih in predpisalnih sposobnosti predšolskih otrok. V diplomskem delu sem opredelila pojem konvergentne pedagogike, predstavila njene avtorje in njen nastanek, nadaljevala sem z njenimi načeli in metodološkimi koraki ter opisala tudi njen osnovni element ITG oziroma izraz telesa ob glasbi. Za lažje razumevanje sem v diplomskem delu predstavila nekaj primerov dobre prakse, ki jih izvajamo v Vrtcu Hansa Christiana Andersena, Enota Lastovica, iz katerih je razvidno, v kakšni vertikali poteka postopek spodbujanja razvoja predbralnih in predpisalnih sposobnosti pri predšolskih otrocih. V empiričnem delu diplomskega dela sem želela ugotoviti, na kakšen način poteka razvijanje otrokovih predbralnih in predpisalnih sposobnosti v vrtcu s programom konvergentne pedagogike, to je v Vrtcu Hansa Christiana Andersena, v Enoti Lastovica.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: konvergentna pedagogika, ITG, predpisalne sposobnosti, predbralne sposobnosti
    Število strani: 39
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Darija SkubicMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=9795401)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 1829
    Datum vnosa: 03 Okt 2013 12:34
    Zadnja sprememba: 03 Okt 2013 12:34
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/1829

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa