[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Sodelovalno učenje pri delu z učenci z učnimi težavami

Mojca Palir (2013) Sodelovalno učenje pri delu z učenci z učnimi težavami. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (603Kb)

    Povzetek

    Diplomsko delo vključuje spoznanja o sodelovalnem učenju, ki se v teoriji in praksi pogosto priporoča kot učinkovita metoda za delo z učenci z učnimi težavami pri njihovem vključevanju v redne osnovnošolske oddelke. Predstavlja osnovne značilnosti populacije učencev z učnimi težavami, izhodiščna načela sodelovalnega učenja in opis struktur, ki se znotraj metode pojavljajo. Združuje izsledke tujih in domačih raziskav o učinkih metode na izbrano populacijo na treh področjih razvoja: pridobivanje znanja, socialni razvoj in čustveno-motivacijski procesi. Učinkovitost metode za izbrano populacijo utemeljuje s povezovanjem raziskovalnih spoznanj z značilnostmi učencev z učnimi težavami in možnostmi, ki jih ponujajo strukture znotraj metode sodelovalnega učenja. Vključuje tudi nasvete glede prilagajanja in praktične implikacije za uporabo metode v razredih, kamor so vključeni učenci z različnimi učnimi težavami.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: učenci z učnimi težavami, sodelovalno učenje, učinki sodelovalnega učenja, pridobivanje znanja, socialne veščine, čustveno motivacijski procesi, prilagoditve metode
    Število strani: 40
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Alenka PolakMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=9782601)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 1819
    Datum vnosa: 03 Okt 2013 11:09
    Zadnja sprememba: 03 Okt 2013 11:09
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/1819

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa