[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Čustveno doživljanje in odzivanje učencev s PPPU pri spoprijemanju s težavami

Tina Rejec (2013) Čustveno doživljanje in odzivanje učencev s PPPU pri spoprijemanju s težavami. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (1334Kb)

    Povzetek

    V diplomskem delu so predstavljeni izsledki raziskav o učencih z učnimi težavami, s specifičnimi učnimi težavami in s težjimi oblikami specifičnih učnih težav oz. s primanjkljaji na posameznih področjih učenja. Diplomska naloga obsega pregled strokovnih spoznanj o čustvih in njihovem vplivu na delovanje posameznika ter pojasnitev in razločitev določenih pojmov, kot so učne težave, splošne učne težave, specifične učne težave ter primanjkljaji na posameznih področjih učenja. Predstavljeni so tudi pomen uspešnega psihosocialnega prilagajanja za posameznika ter nekateri pojmi, kot so rezilientnost ter rizični in varovalni dejavniki, nazadnje pa je nekoliko poglobljeno predstavljeno čustveno doživljanje in odzivanje učencev s primanjkljaji na posameznih področjih učenja (v nadaljevanju PPPU) pri spoprijemanju z najrazličnejšimi težavami. Učenci s PPPU so zelo raznovrstna populacija, zato je tudi njihovo čustveno doživljanje in odzivanje, ko naletijo na težave, zelo različno. Iz pregleda raziskav, ki so jih opravljali različni strokovnjaki, je mogoče razbrati, da učenci s PPPU pogosteje doživljajo negativne odzive vrstnikov (in drugih v okolju), zaradi česar lahko doživljajo čustvene stiske. Ti učenci nočejo biti stigmatizirani, ne želijo pokazati svojih šibkosti, zato pogosto prikrivajo svoja čustva ali pa jih izražajo družbeno manj ustrezno. Tisti učenci, ki čustva ustrezno nadzorujejo, so v šoli uspešnejši. Najaktivnejše soočanje s težavami z vrstniki je, da učenec s PPPU svoje težave razloži, strategija prikrivanja svojih težav pa lahko vodi v psihosocialne težave.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: čustva, učne težave, specifične učne težave, primanjkljaji na posameznih področjih učenja, varovalni dejavniki, rizični dejavniki, strategije odzivanja
    Število strani: 38
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Lidija MagajnaMentor
    doc. dr. Helena Smrtnik VitulićSomentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=9796425)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 1808
    Datum vnosa: 03 Okt 2013 11:20
    Zadnja sprememba: 03 Okt 2013 11:20
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/1808

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa