[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Sodelovanje in komunikacija med vrtcem in starši

Elizabeta Brezovar (2013) Sodelovanje in komunikacija med vrtcem in starši. Diplomska naloga.

[img]
Predogled
PDF
Download (875Kb)

    Povzetek

    Diplomska naloga Sodelovanje in komunikacija med vrtcem in starši je sestavljena iz dveh delov: teoretičnega in empiričnega. V prvem, teoretičnem delu smo opisali vrtec, dejavnosti, ki se izvajajo v njem, ter usklajenost vzgoje vrtca in staršev. Nadaljevali smo z opisom družine, njene vloge pri vzgoji otroka, in metod, ki se pri tem uporabljajo. Predstavili smo temeljne vrste družin, značilnosti komunikacije in komunikacijo med vzgojiteljem ter starši. Veliko pozornosti smo namenili sodelovanju med vrtcem in starši. Sodelovanje ima več ravni, načel, značilnosti in metod, ki smo jih opisali s pomočjo različnih avtorjev. Oblike sodelovanja smo predstavili kot individualne in skupinske ter nato vsako obliko sodelovanja opisali na podlagi formalne in neformalne delitve oblik sodelovanja med vrtcem in starši. V empiričnem delu diplomske naloge smo predstavili rezultate raziskave, ki smo jih pridobili z uporabo dveh različnih vprašalnikov. V raziskavi smo ugotavljali, kolikšen pomen pripisujejo sodelovanju med vrtcem in starši vzgojitelji ter starši. Želeli smo izvedeti, katere oblike sodelovanja so po mnenju staršev in vzgojiteljev najpomembnejše in katere najmanj. Ali na oceno staršev o pomembnosti sodelovanja vpliva njihova stopnja izobrazbe ali mogoče njihova starost? Preverjali smo, ali ima strokovni delavec z daljšo delovno dobo v vrtcu več spretnosti, znanja in veščin pri sodelovanju s starši. Rezultati raziskave so nam pokazali, da večina udeležencev raziskave vidi velik pomen v sodelovanju med vrtcem in starši. Pri oblikah sodelovanja se je večina staršev opredelila za govorilne ure in komunikacijo pri sprejemanju ali oddajanju otroka kot najpomembnejši obliki sodelovanja, za najmanj pomembno je bilo izbrano dejavno vključevanje staršev v oddelke. Največ vzgojiteljev meni, da je roditeljski sestanek najpomembnejša oblika sodelovanja, sporočanje po telefonu pa imajo za najmanj pomembno obliko.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomska naloga)
    Ključne besede: sodelovanje, komunikacija, vrtec, predšolska vzgoja, starši, družina
    Število strani: 59
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    izr. prof. dr. Tatjana DevjakMentor
    asist. Mojca ŽvegličSomentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=9797193)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 1805
    Datum vnosa: 03 Okt 2013 11:22
    Zadnja sprememba: 03 Okt 2013 11:22
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/1805

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa