[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Poučevanje prehranskih vsebin z vidika različnih pristopov poučevanja

Maja Lah (2013) Poučevanje prehranskih vsebin z vidika različnih pristopov poučevanja. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (1810Kb)

    Povzetek

    V diplomskem delu predstavljamo pilotsko študijo, ki preučuje konstruktivistični pristop k poučevanju prehranskih vsebin. Analizirali smo uspešnost učencev, ki so sodelovali pri konstruktivističnem pristopu, in jih primerjali z učenci, ki so sodelovali pri tradicionalnem pristopu k pouku. Izbrali smo učno enoto iz načrtovanja prehrane s pomočjo prehranske piramide, saj nekatere raziskave navajajo, da učenci ne razumejo in ne znajo uporabljati prehranske piramide pri načrtovanju jedilnikov. V raziskavi, v katero so bili vključeni učenci dveh oddelkov 6. razreda (skupaj 22 učencev), smo analizirali njihove rezultate testov znanja pred in po izobraževanju. Prvi oddelek (12 učencev) je sodeloval pri tradicionalnem pristopu, drugi oddelek (10 učencev) pa pri konstruktivističnem pristopu k pouku. Ugotovili smo, da se je v našem primeru konstruktivistični pristop pri poučevanju prehranskih vsebin izkazal za bolj uspešnega kot tradicionalni pristop. Učenci, ki so sodelovali pri konstruktivističnem pristopu k pouku, so na testu znanja po izobraževanju dosegli boljše rezultate od učencev, ki so sodelovali pri tradicionalnem pouku. Prav tako so učenci iz skupine konstruktivističnega pristopa uspešneje načrtovali prehrano s pomočjo prehranske piramide.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: konstruktivistični pristop, tradicionalni pristop, prehranska piramida, prehransko izobraževanje, učenci, izobraževanje
    Število strani: 52
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    izr. prof. dr. Verena KochMentor
    doc. dr. Stojan KostanjevecSomentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=9794633)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 1794
    Datum vnosa: 03 Okt 2013 11:29
    Zadnja sprememba: 13 Nov 2015 11:28
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/1794

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa