[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Definicija koncepta in slika koncepta pri premem sorazmerju

Katja Mohar (2013) Definicija koncepta in slika koncepta pri premem sorazmerju. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (1013Kb)

    Povzetek

    V prvem delu diplomske naloge podajam natančen pregled obravnave premega sorazmerja od 6. do 9. razreda osnovne šole. Pregled je opremljen s primeri nalog. Predstavljam tudi klasifikacijo strategij reševanja problemov o premem sorazmerju, pri čemer natančneje obravnavam najbolj pogoste strategije reševanja, ki se jih poslužujejo osnovnošolci: aditivna metoda, razpolavljanje, redukcija na enoto, uporaba sorazmerja in uporaba procedure. V nadaljevanju osvetljujem pojem koncepta ter pomembno vlogo matematičnega jezika in simbolov v povezavi z obravnavo novega koncepta. Predstavljam tudi definicijo in sliko koncepta. V empiričnem delu naloge predstavljam pilotsko raziskavo, s katero sem ugotavljala, kako dobro osnovnošolci poznajo in razumejo definicijo premega sorazmerja ter kakšno sliko o pojmu premega sorazmerja so si ustvarili. Posebej me je zanimalo, kako sta učni uspeh in starost učencev povezana z uspešnostjo reševanja nalog, ki zahtevajo poznavanje definicije, ter nalog, ki ugotavljajo ustreznost slike koncepta premega sorazmerja. V raziskavi sem tudi ugotavljala, ali učenci, ki bolje poznajo in razumejo definicijo premega sorazmerja, izkazujejo ustreznejšo konceptno sliko premega sorazmerja.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: definicija koncepta, koncept, premo sorazmerje, slika koncepta, ujemanje slike in definicije
    Število strani: 38
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Zlatan MagajnaMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=9786697)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 1789
    Datum vnosa: 03 Okt 2013 11:34
    Zadnja sprememba: 03 Okt 2013 11:34
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/1789

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa