[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Akcijsko raziskovanje kot del procesov zagotavljanja kakovosti dela v vzgojno-izobraževalni instituciji

Janez Vogrinc in Milena Valenčič Zuljan in Janez Krek (2007) Akcijsko raziskovanje kot del procesov zagotavljanja kakovosti dela v vzgojno-izobraževalni instituciji. Sodobna pedagogika, 58 (5). str. 48-67. ISSN 0038-0474

[img]
Predogled
PDF
Download (266Kb)

    Povzetek

    V prispevku opredeljujemo akcijsko raziskovanje kot dejavnik učiteljevega profesionalnega razvoja in kot del procesov zagotavljanja kakovosti dela v vzgojno-izobraževalnih institucijah. Za akcijsko raziskovanje je značilno, da ga izvajajo praktiki, torej učitelji, pogosto s pomočjo šolske svetovalne službe in mentorja, in da je usmerjeno v neposredno izboljšavo prakse. V pričujočem prispevku so analizirane poglavitne značilnosti akcijskega raziskovanja, opisan je model učiteljevega profesionalnega razvoja in predstavljeni so rezultati empirične raziskave, s katero smo ugotavljali, ali se med učitelji, ki imajo izkušnje z raziskovalnim delom, in tistimi, ki takšnih izkušenj nimajo, pojavljajo razlike v njihovi pripravljenosti za sodelovanje v raziskovalnem procesu, in v katerih fazah profesionalnega razvoja so se učitelji najbolj pripravljeni ukvarjati z raziskovanjem.

    Tip vnosa: Članek
    Ključne besede: akcijsko raziskovanje, učitelj raziskovalec, profesionalni razvoj učiteljev, kakovost v vzgoji in izobraževanju
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    Oddelki: Oddelek za temeljni pedagoški študij > Katedra za pedagogiko
    ID vnosa: 178
    Datum vnosa: 30 Sep 2011 10:01
    Zadnja sprememba: 11 Okt 2011 08:56
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/178

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa