[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Primerjava poustvarjanja ob umetnostnih besedilih v 3. razredih mestnih in podeželskih šol na Goriškem

Karin Sirk (2013) Primerjava poustvarjanja ob umetnostnih besedilih v 3. razredih mestnih in podeželskih šol na Goriškem. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (1918Kb)

    Povzetek

    Poustvarjanje ob umetnostnih besedilih je ena izmed najpogosteje uporabljenih dejavnosti, ki sledijo obravnavi literarnega dela. Učenci pri poustvarjanju uresničujejo cilje, ki spodbujajo dejavnosti vezane na vsebino prebranega umetnostnega dela pri književnem pouku. V diplomskem delu me je zanimalo, na kakšne načine poustvarjajo učenci 3. razredov ob umetnostnih besedilih. Osredotočila sem se na razlike v poustvarjanju tretješolcev mestnih in podeželskih šol. V teoretičnem delu so predstavljena umetnostna besedila (namen, šolska interpretacija in stik z bralcem), literarna in besedna ustvarjalnost (razvoj in načini spodbujanja) ter vse o poustvarjanju ob umetnostnih besedilih (razlika med ustvarjanjem in poustvarjanjem, vrste in faze poustvarjanja, njegov namen ter umestitev v učni načrt). V empiričnem delu sem analizirala anketne vprašalnike, na katere so odgovarjali učitelji mestnih in podeželskih šol. V njih so predstavili svoje misli o pojmu poustvarjalnost, podali mnenja o spodbujanju poustvarjalnosti s strani ciljev v učnem načrtu, nakazali, katere dejavnosti najpogosteje izvajajo v razredu in doma ter prikazali udeležbo in odzive učencev o tekmovanju za Cankarjevo priznanje.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: umetnostno besedilo, poustvarjanje, ustvarjanje, literarna ustvarjalnost, tekmovanje za Cankarjevo priznanje
    Število strani: 72
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    red. prof. dr. Igor SaksidaMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=9777225)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 1757
    Datum vnosa: 30 Sep 2013 14:21
    Zadnja sprememba: 30 Sep 2013 14:21
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/1757

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa