[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Oblike prostora v arhitekturni risbi

Sara Mihalič Deškovič (2013) Oblike prostora v arhitekturni risbi. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (2531Kb)

    Povzetek

    Namen diplomske naloge je predstaviti delo in pomen štirih izjemnih arhitektov ter bolj podrobno predstaviti po eno mojstrovino od vsakega izmed njih. Dela, ki sem jih izbrala, sem med seboj primerjala in skušala ugotoviti, kako bi jih lahko na čim bolj zanimiv in ustvarjalen način približala učencem. Diplomsko delo je sestavljeno iz dveh delov. V prvem, teoretičnem delu, sem predstavila življenje in delo Antonia Gaudíja, Le Corbusiera, Franka Gehryja in Zahe Hadid. V drugem delu pa sem se osredotočila na po eno delo od vsakega od izbranih arhitektov. To so: . Hiša Milá arhitekta Antonija Gaudíja, . Vila Savoye arhitekta Le Corbusiera, . Guggenheimov muzej v Bilbau arhitekta Franka Gehryja in . Rezidenca na hribu arhitektke Zahe Hadid. Ta dela sem obdelala v računalniškem programu za urejanje fotografij - Photoshopu - in zgradbam spremenila obliko. Moj namen je bil, da bi preizkusila, kako bi lahko pri učencih vzbudila zanimanje za arhitekturo in z njihovim sodelovanjem presegla pasivno podajanje učne snovi. Zdi se mi namreč izredno pomembno, da se mladi ljudje že v dobi odraščanja zavedajo, kako pomembna je arhitektura in kako posamezna zgradba vpliva na okolico. Hkrati se mi zdi ključno, da učenci razvijajo aktiven odnos do svoje okolice in konkretno tridimenzionalno razmišljanje.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: arhitektura, risba, Antoni Gaudí, Le Corbusier, Frank Gehry, Zaha Hadid
    Število strani: 50
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Beatriz Gabriela Tomšič ČerkezMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=9778761)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 1750
    Datum vnosa: 30 Sep 2013 11:21
    Zadnja sprememba: 30 Sep 2013 11:21
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/1750

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa