[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Pot do abstrakcije

Uršolina Horvat (2013) Pot do abstrakcije. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (1687Kb)

    Povzetek

    Velikokrat slišimo, kako se ljudje sprašujejo o abstraktni umetnosti in zakaj pri njej pravzaprav gre, ali pa trdijo, da bi to lahko naredil vsak otrok. Vendar pa abstraktna umetnost ni tako enostavna, v bistvu je prav zahtevna. Tudi sama sem skozi svoj študij imela težave s sooča-njem in prakticiranjem abstrakcije, vendar se mi je ob reševanju študijskih primerov približala in jo tudi bolje razumem. V svoji diplomski nalogi sem govorila o abstrakciji, njeni zgodovini in o avtorjih, ki so jo ustvarjali. Razčlenila sem pojem abstrakcija in abstrahirano. Predstavila sem lastno raziskovanje pri študiju med študijskim letom, ko sem se sama spopadala s prakticiranjem in iskanjem poti do abstrakcije. Abstraktno umetnost sem povezala z likovnim delom otrok v osnovni šoli. Raziskala sem poti do abstrakcije tako, da bom kot učiteljica otrokom olajšala to pot do spoznanja in sprejemanja abstrakcije. Posvetila sem se strategijam za približevanje pojma abstrakcije pri likovni vzgoji v osnovni šoli. Pri tem sem upoštevala učni načrt, teme likovne teorije in likovne tehnike. Moj cilj je približati abstrakcijo otrokom preko nalog, ki naj bi bile čim bolj raznolike, smiselne in uporabne za vsa likovna področja. Želim si, da bi moja raziskovalna naloga bila v pomoč učiteljem v osnovni šoli, da bi moje primere uspešno uporabljali pri poučevanju.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: abstraktna umetnost, abstrakcija, abstrahirano, likovna teorija, likovne naloge, likovni motivi
    Število strani: 31
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Beatriz Gabriela Tomšič ČerkezMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=9779017)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 1748
    Datum vnosa: 30 Sep 2013 11:19
    Zadnja sprememba: 30 Sep 2013 11:19
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/1748

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa