[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Izdelki iz odpadne embalaže skozi ekoprojekt v vrtcu

Melita Naglič (2013) Izdelki iz odpadne embalaže skozi ekoprojekt v vrtcu. Diplomska naloga.

[img]
Predogled
PDF
Download (2651Kb)

    Povzetek

    V prvem delu teoretičnega dela diplomske naloge sem prikazala pomen okoljske vzgoje v vrtcu, ki v sodobnem svetu vse bolj pridobiva na pomenu in se uporablja kot strategija za ohranitev okolja. Žal ugotavljamo, da je okoljska vzgoja še vedno dokaj spregledano področje oziroma je prepuščeno vzgojiteljevi občutljivosti do okolja in njegovi lastni presoji o pomembnosti vnašanja okoljske vzgoje v predšolsko vzgojo. V drugem delu teoretičnega dela sem se dotaknila predvsem pomena odpadkov, pozitivnih in negativnih lastnosti embalaže ter področja tehnike v predšolskem obdobju, ki se mi zdi zelo pomembno, čeprav ni samostojno opredeljeno kot na primer druga vzgojna področja. Na koncu sem se osredotočila še na razvoj in učenje v predšolskem obdobju ter pomen aktivnega učenja v vrtcu. V praktičnem delu je prikazanih nekaj najbolj izvirnih dejavnosti in izdelkov oziroma priložnostnih igrač iz odpadnih materialov, ki smo jih izvajali in izdelovali skozi leto. V nalogi zato izpostavljam predvsem tehnično ustvarjalnost otrok iz različne odpadne embalaže, ki daje otrokom veliko možnosti za igro in ustvarjanje, kar pomeni, da z malo domišljije in iznajdljivosti ni težko zadovoljiti otrokove igralne in ustvarjalne potrebe. Na podlagi končne evalvacije sem ugotovila, da so najboljši tisti materiali, ki dopuščajo, da otrok sam dela z njimi, jih raziskuje, sestavlja, z njimi manipulira, skratka materiali, ki vzbujajo delo domišljije. Prepričala sem se, da so otroci zelo dobri opazovalci in hkrati tudi načrtovalci, saj so si znali že vnaprej iz ponujenih materialov miselno izdelati svoje izdelke.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomska naloga)
    Ključne besede: okoljska vzgoja, odpadki, odpadna embalaža, aktivno učenje, tehnična ustvarjalnost, igra
    Število strani: 54
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    pred. Matjaž JaklinMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=9768265)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 1737
    Datum vnosa: 26 Sep 2013 08:07
    Zadnja sprememba: 26 Sep 2013 09:01
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/1737

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa