[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Motorični razvoj slepega malčka

Petra Likar (2013) Motorični razvoj slepega malčka. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (476Kb)

    Povzetek

    Motorični razvoj slepemu malčku odpira možnosti za raziskovanje okolice in učenje. Namen diplomskega dela je sistematično prikazati mejnike v motoričnem razvoju slepega malčka, ugotoviti dejavnike, ki nanj vplivajo in poiskati načine, kako lahko tiflopedagogi in starši pomagamo pri spodbujanju motoričnega razvoja. Za slepe malčke je značilno, da ne izkusijo raznolikosti položajev, ne marajo ležečega položaja na trebuhu, saj jim onemogoča uporabo rok, pogosto izpustijo plazenje preden shodijo ter se zatekajo k samostimulativnemu vedenju. Ključni dejavnik za motorični razvoj slepega malčka je razvoj seganja za zvokom. Na motorični razvoj pa vplivajo tudi številni drugi dejavniki, kot so pomanjkanje vidne motivacije, premalo gibalnih izkušenj, prezaščitenost ter kognitivno učenje veščin, ki zahteva svoj čas. Starši in tiflopedagogi, ki spodbujajo motorični razvoj slepega malčka, morajo upoštevati otrokovo zrelost, mu omogočiti dovolj časa in vaje ter mu služiti kot povratna informacija. Zgodnja obravnava pa otroku omogoča tudi sistematično urjenje čutil po pristopu senzorne integracije ter staršem slepih malčkov ponuja pomembne informacije o otrokovi slepoti ter jih povezuje z različnimi inštitucijami in posamezniki, ki lahko prispevajo k malčkovemu razvoju.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: motorični razvoj, malček, slepota, zgodnja obravnava, spodbujanje motoričnega razvoja
    Število strani: 29
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    izr. prof. dr. Tjaša FilipčičMentor
    asist. dr. Ingrid Žolgar JerkovičSomentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=9755977)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 1713
    Datum vnosa: 18 Sep 2013 14:14
    Zadnja sprememba: 12 Nov 2015 14:22
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/1713

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa