[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

"Kaj bo prišlo iz jajca?" - predšolski otroci spoznavajo razvoj živali, ki se izležejo iz jajc

Polonca Repovž (2013) "Kaj bo prišlo iz jajca?" - predšolski otroci spoznavajo razvoj živali, ki se izležejo iz jajc. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (2582Kb)

    Povzetek

    Neposredna izkušnja je ključnega pomena za to, da si otrok ustvari realne predstave in oblikuje ustrezen odnos do živih bitij. Vse to, si otrok najlažje in najbolj uspešno pridobi z vsakodnevnim gojenjem živali in rastlin v igralnici. Tako med vsakodnevno skrbjo za živ ogranizem opazuje njegov razvoj, spoznava njegove življenjske potrebe, njegovo razmnoževanje in prehranjevanje ter s tem oblikuje odgovoren in pozitiven odnos do živali. V diplomski nalogi sem raziskovala, koliko se lahko otroci naučijo o živalih, ki se izležejo iz jajc, s pomočjo aktivnega učenja in kako se s spoznavanjem teh živali spreminja odnos do njih. Za gojitev sem izbrala tiste živali, za katere sem sklepala, da jih otroci poznajo, vendar sem predvidevala, da njihovega začetka življenja ne poznajo dobro. Tako smo v vrtcu gojili polžja jajca in opazovali razvoj polžev, gojili smo kokošja jajca in opazovali razvoj piščancev, gojili pa smo tudi žabji mrest ter opazovali razvoj žab. Za živali smo v igralnici primerno skrbeli in jim omogočili primerne pogoje za njihov razvoj ter jih pri tem ves čas opazovali. Z otrokom sem pred in izvajanjem gojitve in po njej opravila ustno anketo s pomočjo vprašalnika. Analiza rezultatov je pokazala, da so otroci s pomočjo aktivnega učenja z neposredno izkušnjo pridobili veliko znanja o jajcih in živalih, ki se izležejo iz njih. Spremenil pa se je tudi njihov odnos do živali, saj so do živali razvili spoštljiv in odgovoren odnos.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: predšolski otroci, jajce, razvoj, aktivno učenje, začetno naravoslovje
    Število strani: 68
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    viš. pred. dr. Marjanca KosMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=9751369)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 1693
    Datum vnosa: 16 Sep 2013 08:54
    Zadnja sprememba: 16 Sep 2013 08:54
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/1693

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa