[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Vpliv sodobne vzgoje na razvoj narcističnih motenj

Neža Černe (2013) Vpliv sodobne vzgoje na razvoj narcističnih motenj. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (1073Kb)

    Povzetek

    V diplomskem delu obravnavam pojav narcističnih motenj, pri čemer je v središču mojega zanimanja predvsem vpliv sodobne vzgoje na nastanek narcističnih motenj. Zanima me torej, kako odnosi iz zgodnjega otroštva vplivajo na razvoj narcističnih motenj. Na začetku predstavim mit o Narcisu, nato pa še glavne teorije o narcizmu, saj pri razlagi narcizma ne moremo mimo psihoanalize. Nadaljujem z opredelitvijo permisivne vzgoje ki je značilna za sodobni čas. Nato posebej razdelam kriterije permisivnosti, da bi kasneje lažje analizirala, katere lastnosti permisivne vzgoje predstavljajo mehanizem nastajanja narcističnih motenj. Teoretični del zaključujem z razlago o vplivu permisivne vzgoje na razvoj narcisističnih motenj. Predstavim vlogo matere in vlogo očeta pri razvoju teh motenj. Človekovo osebnost pomembno oblikuje tudi družba, zato na koncu vključim tudi družbeni vidik, torej kaj ima s patološkim narcizmom opraviti družba. V empiričnem delu vsebino obogatim z analizo dveh intervjujev, ki sem ju naredila z dvema strokovnjakoma, ki delata na različnih področjih. Njun prispevek se mi zdi zelo dragocen, saj sem iz prve roke izvedela, kako se narcistične motnje kažejo v praksi in kakšna je vloga strokovnjaka pri obravnavi narcistično motenih oseb.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: vzgoja, narcistična motnja osebnosti, psihoanaliza, permisivna vzgoja, družba
    Število strani: 77
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    izr. prof. dr. Darja Zorc MaverMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=9749577)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 1683
    Datum vnosa: 13 Sep 2013 11:28
    Zadnja sprememba: 13 Sep 2013 11:28
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/1683

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa