[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Vpliv prostovoljnega dela na strokovno identiteto socialnega pedagoga

Tea Grill (2013) Vpliv prostovoljnega dela na strokovno identiteto socialnega pedagoga. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (634Kb)

    Povzetek

    Diplomsko delo obravnava vpliv prostovoljnega dela na razvoj strokovne identitete socialnih pedagogov. V teoretičnem delu je najprej skozi definicijo, značilnosti, prostovoljce in učinke predstavljeno področje prostovoljnega dela. V drugem poglavju pa je predstavljeno področje socialne pedagogike in z njim povezane kompetence socialnih pedagogov ter oblikovanje strokovne identitete. V empiričnem delu sem s kvalitativno analizo dveh intervjujev z zaposlenima socialnima pedagoginjama poskušala dobiti vpogled v to, v kolikšni meri izkušnje s prostovoljnim delom vplivajo na študij socialne pedagogike, na strokovno delo socialnih pedagogov in ne nazadnje, na oblikovanje njihove strokovne identitete. Rezultati so predstavljeni s pomočjo dveh slikovnih shem, kjer je izluščenih šest glavnih sklopov: prostovoljno delo, študij socialne pedagogike, povezave med prostovoljnim in strokovnim socialnopedagoškim delom, razlike med prostovoljnim in strokovnim socialnopedagoškim delom, strokovno socialnopedagoško delo in strokovna identiteta. S pomočjo raziskave je bilo ugotovljeno, da prostovoljno delo vpliva tako na študij socialne pedagogike in strokovno delo socialnih pedagogov kot tudi na oblikovanje njihove strokovne identitete. Kolikšen je ta vpliv, pa je odvisno od več dejavnikov.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: prostovoljno delo, prostovoljci, socialna pedagogika, strokovna identiteta socialnih pedagogov, kompetence
    Število strani: 70
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    izr. prof. dr. Darja Zorc MaverMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=9743945)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 1680
    Datum vnosa: 11 Sep 2013 13:20
    Zadnja sprememba: 11 Sep 2013 13:20
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/1680

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa