[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Mlinček kot tehnični pripomoček za povezavo tehnike s področji kurikuluma

Marjetka Bitenc (2013) Mlinček kot tehnični pripomoček za povezavo tehnike s področji kurikuluma. Diplomsko delo.

[img] PDF
Download (3717Kb)

    Povzetek

    Osrednji predmet diplomske naloge je bil mlinček, tehnični pripomoček. Zanimalo me je, kako ga bodo otroci sprejeli, jim bo zanimiv, bo dovolj velik izziv za raziskovanje. Izkazalo se je, da je bil zelo zanimiv, saj nam skozi ves proces projekta ni zmanjkalo idej, predlogov, navdušenje ni splahnelo. Želela sem prikazati smiselno povezovanje vseh področij kurikuluma, kar je eno izmed načel predšolske vzgoje v vrtcu. Pri tem so bili otroci aktivno vključeni v proces raziskovanja od začetka do konca, učenje je temeljilo na neposredni aktivnosti s predmeti in pridobivanju konkretnih izkušenj, kar nam zopet narekuje kurikulum za vrtce. Kako omogočiti spodbudno okolje v vrtcu, ki bo otrokom omogočilo lastno aktivnost, izraziti lastne interese, želje, spodbude, pa je odvisno od nas, vzgojiteljev. Pričeli smo s projektom zaprtega tipa, ko smo z otroki poskušali odgovoriti na naša vprašanja z določenimi informacijami in podatki. Znotraj tega projekta smo z našimi idejami večkrat zašli na projekt odprtega tipa, kjer otroke spodbujamo k iskanju in preizkušanju različnih rešitev. Otroci ob tem razmišljajo o več možnostih, iščejo izvirne in raznolike rešitve in s tem pristopom spodbujamo kreativnost (Turnšek, 2004).

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: mlin, tehnika, kurikulum, raziskovanje, aktivno učenje, odprti tip projekta, zaprti tip projekta
    Število strani: 56
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    pred. Matjaž JaklinMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=9696073)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 1650
    Datum vnosa: 12 Avg 2013 13:41
    Zadnja sprememba: 12 Avg 2013 13:41
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/1650

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa