[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Pomen etape uvajanja v učnem procesu

Helena Škufca (2013) Pomen etape uvajanja v učnem procesu. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (2289Kb)

    Povzetek

    Osrednja tema diplomskega dela je etapa uvajanja. V teoretičnih izhodiščih je predstavljen zgodovinski pregled razvoja artikulacije učnega procesa, sledi opis sodobne organizacije pouka in opredelitev posameznih učnih etap glede na različne avtorje. Delo se nato osredotoči na etapo uvajanja, njeno razčlenitev z vidika mikroelementov in zaključi s pregledom temeljnih funkcij etape. Temu sledi empirični del z opisom raziskave, katere namen je ugotoviti, kakšen pomen ima uvodna etapa danes, koliko časa ji namenjajo učitelji in predvsem kakšna so stališča učiteljev o vplivu etape na kakovost pouka in učenčevo znanje. Na anketni vprašalnik je odgovarjalo 115 osnovnošolskih učiteljev razredne in predmetne stopnje. Podatki so bili obdelani s pomočjo programa SPSS. Raziskava je nadgrajena z ugotovitvami pridobljenimi z opazovanjem učnih ur in intervjuvanjem učencem. Rezultati raziskave kažejo, da je za učitelje etapa uvajanja pomembna in ji po navadi namenjajo od 3 do 5 minut. Največjo pozornost namenjajo psihološki strani priprave, usmerjeni so k razmišljanju kako oblikovati spodbudno – učenju naklonjeno razredno klimo. Učitelji odgovornost za izvedbo etape uvajanja prevzemajo nase, večina pa se strinja, da njena kvaliteta vpliva na uspešnost pouka in kakovostno znanje učencev.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: artikulacija, učne etape, uvajanje, učni proces
    Število strani: 115
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    red. prof. dr. Milena Valenčič ZuljanMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=9699145)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 1642
    Datum vnosa: 12 Avg 2013 12:45
    Zadnja sprememba: 12 Avg 2013 12:45
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/1642

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa