[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Timsko delo socialnih pedagogov v osnovni šoli

Maša Ozmec (2013) Timsko delo socialnih pedagogov v osnovni šoli. Diplomsko delo.

[img] PDF
Download (1846Kb)

    Povzetek

    Timsko delo postaja vse bolj pomemben dejavnik učinkovitega dela posameznih institucij. Da posamezniki lahko v timu dobro delujejo, morajo biti vešči določenih spretnosti in znanja. Razumeti je potrebno, da mora tim za uspešno delovanje iti skozi določene faze razvoja, v katerih posamezniki zavzemajo različne vloge. Socialni pedagogi se aktivno vključujejo v vse tri etape timskega dela. Raziskati razsežnosti in vrste timskega dela socialnih pedagogov, zaposlenih v osnovni šoli, je bil osrednji cilj tega diplomskega dela. S pomočjo dvainštiridesetih izpolnjenih anketnih vprašalnikov, ki so bili razposlani po Sloveniji, sem dobila informativni vpogled v to tematiko. Ugotovljeno je bilo, da so anketirane socialne pedagoginje aktivne v najrazličnejših timih z različnimi poklicnimi profili in institucijami. Najbolj dejavne so na področju timskega dela z učitelji. V tem timu prevzemajo veliko nalog, vzroki za njihovo prevzemanje so različni. Pogosto se timsko delo odvija z zunanjimi institucijami, kjer se anketiranke največ povezujejo s šolskimi svetovalnimi delavci iz drugih šol, zelo pogosto je tudi timsko delo s strokovnjaki iz centrov za otroke, mladostnike in starše ter s strokovnjaki iz centrov za socialni delo. S pomočjo supervizije in intervizije bi se socialne pedagoginje lažje spoprijemale s težavami in konflikti, ki se v timu pojavljajo. Z njuno pomočjo bi vsak posameznik tima osebnostno rasel, s čimer bi postajal bolj fleksibilen, na ta način pa bi prihajalo tudi do lažjega premagovanja organizacijskih ovir. Timsko delo socialnih pedagoginj vodstva šol v veliki meri podpirajo in spodbujajo, kar se kaže s tem, da jim zagotavljajo različne podporne dejavnike za uspešno timsko delo. Glede na to, da se k timskemu delu spodbuja in se ga v veliki meri izvaja, ugotovitev, da se socialni pedagogi, zaposleni v osnovni šoli, za opravljanje timskega dela počutijo izjemno sposobne in kompetentne, ne preseneča.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: timsko delo, vrste timskega dela, socialni pedagog, osnovna šola, timi z učitelji, strokovnjaki iz zunanjih institucij, kompetentnost
    Število strani: 126
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Alenka PolakMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=9698377)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 1640
    Datum vnosa: 12 Avg 2013 12:32
    Zadnja sprememba: 12 Avg 2013 12:32
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/1640

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa