[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Govorno-jezikovne motnje predšolskih otrok in vpliv staršev nanje

Mojca Bilban (2013) Govorno-jezikovne motnje predšolskih otrok in vpliv staršev nanje. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (779Kb)

    Povzetek

    Govorno-jezikovne motnje sem želela podrobneje proučiti zaradi pečata, ki ga pustijo na človeku, njegovi samopodobi, razvoju na drugih področjih in nenazadnje na celotnem njegovem delovanju. V teoretičnem delu sem se posvetila razlagi samega pojma govora, podrobneje sem opisala dejavnike, ki vplivajo na razvoj govora, še posebej starše, in opisala faze govornega razvoja. Najpomembnejše in tudi najbolj obsežno pa je poglavje o govorno-jezikovnih motnjah, ki se lahko pojavijo pri predšolskem otroku. V empiričnem delu sem izvedla anketo, ki so jo anonimno izpolnjevali starši predšolskih otrok. Želela sem dobiti vpogled v dejansko stanje zavedanja staršev o govorno-jezikovnih motnjah, njihovi razširjenosti, vrstah, zanimalo me je tudi, ali starši menijo, da so pomemben dejavnik v otrokovem govornem razvoju, kaj lahko naredijo, če opazijo govorno-jezikovne motnje, ali so se posvetovali s strokovnjakom in kdo je to bil. Zanimalo me je tudi, ali so seznanjeni z delom logopeda in če menijo, da bi moralo biti v vsakem vrtcu mesto logopeda sistemizirano. Diplomsko delo sklenem s sklepnimi ugotovitvami, kjer poudarim pomembnost staršev v otrokovem govorno-jezikovnem razvoju, izpostavim rezultate raziskave in predlagam ukrepe za izboljšanje aktualne situacije.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: govor, govorno-jezikovne motnje, starši, predšolski otrok, logoped
    Število strani: 46
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Darija SkubicMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=9697865)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 1639
    Datum vnosa: 12 Avg 2013 12:26
    Zadnja sprememba: 12 Avg 2013 12:26
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/1639

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa