[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Zaznavanje čustvenih in vedenjskih težav na razredni stopnji

Tanja Hakl Ivančić (2013) Zaznavanje čustvenih in vedenjskih težav na razredni stopnji. Diplomsko delo.

[img] PDF
Download (1368Kb)

    Povzetek

    V diplomskem delu smo raziskovali stopnjo in senzibilnost zaznave otrok s čustvenimi in vedenjskimi težavami, metode, ki jih učitelji uporabljajo, ko se srečujejo z otroki s čustvenimi in vedenjskimi težavami, strokovne kompetence učitelja razrednega pouka pri delu z otroki s čustvenimi in vedenjskimi težavami ter ugotavljali, ali dobijo učenci s čustvenimi in vedenjskimi težavami pravočasno in učinkovito pomoč. Ugotavljamo, da učitelji dovolj zgodaj opazijo čustvene ali vedenjske težave otrok, ampak niso dovolj usposobljeni, da bi se sami soočali s problematiko. Diplomsko delo tako izpostavlja dejstvo, da kontinuum pomoči otrokom s čustveni in vedenjskimi težavami ni dovolj funkcionalen, saj šolske svetovalne službe niso dovolj usposobljene, da bi učiteljem, otrokom in staršem nudile dovolj potrebne strokovne podpore pri soočanju s problematiko. Tako pomoč ni pravočasna in učinkovita.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: čustvene in vedenjske težave, šola, učitelj, kompetence, metodika, sodelovanje strokovnih služb
    Število strani: 107
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    izr. prof. dr. Mitja KrajnčanMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=9699401)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 1637
    Datum vnosa: 12 Avg 2013 12:15
    Zadnja sprememba: 12 Avg 2013 12:15
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/1637

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa