[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Lutka pri poučevanju angleškega jezika v prvem triletju

Nina Bevec (2013) Lutka pri poučevanju angleškega jezika v prvem triletju. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (1326Kb)

    Povzetek

    Uporaba lutke pri poučevanju ni več neznanka. Čedalje več učiteljev in vzgojiteljev sprejema in spoznava njene razsežnosti in pozitivne vplive na motivacijo otrok. Ob lutki se otroci nezavedno učijo in usvajajo nove besede in stavčne strukture. Z animiranjem lutke in igranjem predstav premikajo učenci ovire pri govorjenju v tujem jeziku. Zato je še toliko bolj dobrodošla pri poučevanju angleščine kot tujega jezika. V diplomski nalogi sem obravnavala vpliv lutke na učence pri pouku angleščine. V teoretičnem delu sem se osredotočila na teorijo o tujem jeziku - angleščini, o lutki in o poučevanju tujega jezika z lutko. Zadnji del je najbolj obširen in zajema veliko praktičnih napotkov, ki so lahko v pomoč učiteljem pri poučevanju angleškega jezika z lutko. Cilj empiričnega dela je bil približati učenje tujega jezika z lutko na čim bolj zanimiv način, izboljšati komunikacijo otrok v angleškem jeziku z lutko, s pomočjo lutke spodbujati komunikacijo otrok med učiteljico in učenci v angleškem jeziku. Želela sem tudi ugotoviti, katero poučevanje je otrokom ljubše: z lutko ali brez in zakaj. Izvedla sem nekaj ur v razredu brez lutke in nekaj z lutko. Opise praktičnih izkušenj sem med sabo primerjala in naredila sklep. Splošna ugotovitev je, da je lutka močno motivacijsko sredstvo. Vsem otrokom sta bili bolj všeč uri z lutko, ker je bilo bolj zabavno. Vsi otroci so z lutko v rokah spregovorili vsaj eno besedo v angleščini.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: lutka, zgodnje poučevanje angleškega jezika, lutka in tuji jezik, motivacija
    Število strani: 68
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    izr. prof. dr. Karmen PižornMentor
    asist. dr. Mateja Dagarin FojkarSomentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=9697609)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 1632
    Datum vnosa: 12 Avg 2013 11:44
    Zadnja sprememba: 13 Nov 2015 15:23
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/1632

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa