[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Medpodročno povezovanje dvodimenzionalnih panog pri likovni vzgoji

Alenka Rozman (2013) Medpodročno povezovanje dvodimenzionalnih panog pri likovni vzgoji. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (12Mb)

    Povzetek

    V diplomskem delu sem obravnavala medpodročno povezovanje dvodimenzionalnih panog pri likovni vzgoji, natančneje risanja, slikanja in grafike, v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole. Diplomsko delo sem razdelila na teoretični ter empirični del. V teoretičnem delu sem na kratko predstavila osnove grafike, risanja in slikanja. Opisala sem vrste grafike, grafične tehnike, tiskanje s tiskarsko prešo in ročno tiskanje. Natančneje sem predstavila in izdelala nekaj primerov preprostih grafičnih tehnik, ki sem jih povezala s slikanjem ali risanjem. Pripravila in izvedla sem tri učne ure likovne vzgoje v prvem izobraževalnem obdobju osnovne šole. Zanimalo me je predvsem ali je medpodročno povezovanje primerna strategija za utrjevanje pojmov pri likovni vzgoji, ali so učenci sploh motivirani za medpodročno povezovanje in ali je medpodročno povezovanje za učence prvega triletja prezahtevno. Rezultate sem pridobila s pomočjo opazovalnega lista in analiz likovnih izdelkov učencev prvega, drugega in tretjega razreda. Glede na podana raziskovalna vprašanja sem v empiričnem delu predstavila ugotovitve: medpodročno povezovanje je primerna strategija za utrjevanje likovnih pojmov; učenci so nad povezovanjem dveh panog navdušeni; zaradi izbire preprostih grafičnih tehnik povezovanje s slikanjem ali risanjem zanje ni bilo prezahtevno.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: medpodročno povezovanje, risanje, slikanje, grafika, grafične tehnike, prvo vzgojno-izobraževalno obdobje
    Število strani: 102
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Beatriz Gabriela Tomšič ČerkezMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=9702985)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 1629
    Datum vnosa: 15 Jul 2013 10:10
    Zadnja sprememba: 15 Jul 2013 10:10
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/1629

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa