[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Prehod od predoperacionalne stopnje mišljenja k stopnji konkretnologičnih operacij

Ana Polanc (2013) Prehod od predoperacionalne stopnje mišljenja k stopnji konkretnologičnih operacij. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (430Kb)

    Povzetek

    V teoretičnem delu sem se posvetila metodi in teoriji Jeana Piageta o kognitivnem razvoju, predstavila sem dejavnike kognitivnega razvoja in opisala potek razvoja po štirih značilnih fazah razvoja mišljenja. Opisala sem miselne operacije (konzervacija, seriacija in egocentričnost) in razlike med odgovori otrok glede na stopnjo mišljenja, na kateri se nahaja otrok. Navedla sem tudi nekaj kritik Piagetove teorije kognitivnega razvoja. V empiričnem delu je predstavljena raziskava, ki sem jo izvedla z otroki v vrtcu ter prvem in drugem razredu osnovne šole. S testnimi nalogami sem skušala ugotoviti, na kateri stopnji Piagetove teorije so otroci. Ugotovila sem, da se večina otrok nahaja na predoperativni stopnji mišljenja, kar se starostno ujema s Piagetovo teorijo. Povprečna starost otrok, ki so dosegli konkretnologično stopnjo mišljenja, znaša 7 let, kar se prav tako ujema z ugotovitvami Piageta, nekaj otrok pa je to stopnjo doseglo že v prvem razredu, pri povprečni starosti 6 let in 3 mesece. Opazila sem majhne razlike v uspešnosti reševanja nalog med deklicami in dečki, saj so bile deklice nekoliko uspešnejše pri reševanju.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: Jean Piaget, razvoj mišljenja, predoperacionalna stopnja, stopnja konkretnologičnih operacij, konzervacija, seriacija, egocentričnost
    Število strani: 36
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Marcela Batistič ZorecMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=9693513)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 1611
    Datum vnosa: 10 Jul 2013 12:06
    Zadnja sprememba: 10 Jul 2013 12:06
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/1611

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa